Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:
Data: 13 kwietnia 2011, 10:00 - 15:00
Miejsce: Warszawa, Plac Inwalidów 10
Cena: 350 zł z VAT
Adresaci szkolenia
Pracownicy Urzędów zajmujący się ewidencją ludności, dowodami osobistymi oraz rejestracją stanu cywilnego.
Cele szkolenia
- zapoznanie uczestników z nowymi ustawami o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
z rozporządzeniami wykonawczymi do ww. ustaw oraz z orzecznictwem sądów administracyjnych z zakresu postępowań meldunkowych,
- zapoznanie uczestników szkolenia ze zmianami ustaw - KPA, ustawą o cudzoziemcach oraz
z ustawą o odpowiedzialności funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa.
Program
1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności,
2. Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych,
3. Rozporządzenia do nowych ustaw,
4. Udostępnianie danych osobowych,
5. Zmiany przepisów – kpa, ustawy o cudzoziemcach, ustawy o dokumentach paszportowych, itp.,
6. Orzecznictwo sądów administracyjnych.
Zgłoszenie na szkolenie
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem lub e-mailem do 6 kwietnia 2011 r. fax. (22) 322 84 10,
e-mail: Wyślij e-mail lub wybrać opcje zapisu przez stronę Wyślij e-mail