Techniki wykorzystywane podczas szkoleń:
1. Prezentacje multimedialne
2. Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
3. Analiza przypadku, case study
4. Testy psychologiczne
5. Indywidualne doradztwo
6. Dyskusje
7. Gry symulacyjne
8. Scenki, psychodrama
9. Demonstracje
Obszary szkolenia:
Komunikacja i autoprezentacja - Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji
Zarządzanie sobą w czasie - Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania
Budowanie długofalowych relacji z Klientem- Zasady skutecznych kontaktów z Klientami, typy klientów, prowadzenie prezentacji i kontaktu telefonicznego z Klientem, efektywna sprzedaż, praca z trudnym Klientem
Wywieranie wpływu - Podstawowe zasady wywierania wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji
Skuteczne Negocjacje - Etapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce
Savoir Vivre w Biznesie - Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych
Dokładny program szkolenia dostępny jest w Kalendarzu Szkoleń na stronie www.perspecta.pl
Termin i miejsce szkolenia:
12.03.2011 Gdańsk
Koszt szkolenia:
150 PLN/ osoba
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt: Wyślij e-mail
Liczba miejsc w szkoleniu jest ograniczona.