Konsekwencje dynamicznego rozwoju technologii
We współczesnym świecie informatyka stała się niezbędnym narzędziem pracy dla każdej firmy. Nowe rozwiązania mają coraz szersze możliwości, ale często również powodują problemy, utrudniają pracę, stają się źródłem kłopotów, opóźnień a niekiedy strat. Osobom odpowiedzialnym za funkcjonowanie firmy trudno jest zagwarantować stałą dostępność nawet najbardziej niezbędnych narzędzi za rozsądną cenę.
Informatyka w abonamencie
A może wszystkie te problemy należy przenieść na barki wyspecjalizowanej firmy? Modne, choć obco brzmiące słowo „outsourcing” jeszcze do niedawna kojarzyło się wyłącznie z wielkim biznesem. Królowało przekonanie, że zastąpienie wewnętrznej informatyki usługami zewnętrznej firmy ma sens tylko przy odpowiednio dużej skali organizacji gdyż tylko wtedy opłaca się żądać zagwarantowania odpowiedniego poziomu dostępności IT.
Zespół inONE od lat specjalizuje się w obsłudze zarówno dużych podmiotów jak i średnich i małych firm. Jesteśmy przekonani, że działalność prowadzona w mniejszej skali wymaga równie profesjonalnego podejścia jak funkcjonowanie korporacji. Co więcej, współpracując z wieloma spółkami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw udowodniliśmy, że outsourcing usług IT może być jeszcze bardziej opłacalny właśnie w takich firmach.
Zadowoleni klienci
Najlepszym potwierdzeniem wysokiej jakości naszych usług jest szerokie grono zadwowolonych klientów polecających nasze usługi innym organizacjom. Aktualnie obsługujemy kilkadziesiąt firm, a liczba obsługiwanych użytkowników IT przekracza 3 tys.
Najwyższa jakość stosowanych przez nas narzędzi i procedur została potwierdzona przyznaniem certyfikatem jakości ISO 9001:2008 przyznanym przez renomowaną norweską firmę Det Norske Veritas (DNV) dla systemu zarządzania inONE SA w zakresie procesu wsparcia użytkowników w zakresie kompleksowej obsługi teleinformatycznej. System Atmosfera Outsourcing Services wykorzystywany do obsługi naszych klientów wspiera procesy zarządzania jakością, tworząc zintegrowane środowisko informatyczne zapewniające wysoką jakość usług i pełne zarządzanie procesem realizacji usług outsourcingowych.
Nasza oferta
Naszą ofertę każdorazowo dopasowujemy do potrzeb klienta. Może dotyczyć tylko wybranych usług, ale może też obejmować pełną opiekę nad infrastrukturą IT, użytkownikami i aplikacjami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie.
Oddajemy do dyspozycji klientów sztab wysokiej klasy specjalistów gotowych udzielić pomocy (udzielając konsultacji lub dokonując naprawy) w rozwiązaniu nawet najtrudniejszego problemu. Jeśli istnieje taka potrzeba nasz zespół jest dostępny 365 dni w roku i 24 godziny na dobę. Oferowany abonament za świadczone usługi jest niższy niż koszty utworzenia i utrzymania stanowisk pracy. Wynegocjowane koszty są praktycznie stałe przez cały okres umowy.
Oferta obejmuje m.in.:
Wparcie użytkowników komputerów (help desk) w dowolnym miejscu i czasie
Opieka nad sieciami i zasobami informatycznymi w trybie 24/7/365
Wdrażanie i serwisowanie aplikacji biznesowych, oprogramowania biurowego, poczty elektronicznej, telefonii VoIP,
Zabezpieczanie i archiwizowanie gromadzonych danych (backup)
Szkolenia i audyty bezpieczeństwa przechowywanych informacji
Przejęcie zadań i obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji
Dzierżawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Przekazanie aplikacji biznesowych do profesjonalnego Centrum Danych (hosting)
Comiesięczny, szczegółowy raport o stanie zasobów informatycznych i aktywności użytkowników
Doradztwo i szkolenia z wykorzystania narzędzi informatycznych
Klient otrzymuje do dyspozycji jeden punkt kontaktowy (telefon, e-mail, strona www), poprzez który zgłasza wszelkie problemy dotyczące oprogramowania i sprzętu na którym pracuje.
Dlaczego 3inONE?
Stały dostęp do najlepszych specjalistów
Szybkość ( 30 sekund czas reakcji) i skuteczność (95% problemów w 30 minut)
Ciągłość działania (24h x 7 dni x 365 dni)
Bezpieczeństwo i poufność informacji ( precyzyjna umowa o współpracy)
Niskie i elastyczne koszty (różnorodność abonamentów)
Uwolnienie środków finansowych (dzierżawa, hosting)
Jak to jest zorganizowane?
Jak to możliwe, że z punktu widzenia wielu klientów nasze usługi są jednocześnie tańsze i lepsze od własnej obsługi czy usług konkurencji?
Jest to wynik wielu lat doświadczeń, wysokiego poziomu kompetencji naszych specjalistów, jak również dopracowanych narzędzi i procedur, których najwyższa jakość została optwierdzona certyfikacją ISO 9001. W naszym modelu do obsługi każdej firmy angażujemy więcej niż jednego informatyka - zazwyczaj jest to zespół obejmujący co najmniej: specjalistę help desk (pomoc użytkownikom), administratora sieci i serwisanta wykonującego wszelkie prace w lokalizacji klienta. Paradoksalnie właśnie to podejście pozwala osiągnąć lepszą jakość przy niższej lub porównywalnej cenie usług.
Standardowa infrastruktura techniczna inONE wykorzystywana do obsługi klientów obejmuje:
system centralnej rejestracji zgłoszeń i zarządzania obsługą użytkowników oraz ogólnopolskim serwisem terenowym (Help Desk system)
system zarządzania zasobami sprzętowymi klientów inONE oraz bazy sprzetu zastępczego (asset management database)
infrastruktura sieciowa oraz system zabezpieczeń kryptograficznych pozwalających na BEZPIECZNE korzystanie z tuneli diagnostycznych pozwalających na zdalną obsługę infrastruktury klienta i pomoc użytkownikom
systemy monitorowania infrastruktury sieciowej oraz serwerowej klientów (na życzenie klienta)
Jak zacząć?
Współpracę z nowymi klientami rozpoczynamy zazwyczaj od analizy zastanej sytuacji - audytu istniejącej infrastruktury i zasobów informatycznych oraz analizy potrzeb. Wynikiem analizy jest pisemny raport zawierający opis istniejącej infrastruktury oraz zalecenia ewentualnych zmian, jeśli istniejąca infrastrutura nie odpowiada w pełni potrzebom w zakresie funkcjonalności, wydajności czy bezpieczeństwa.
Przeprowadzona analiza umożliwi przedstawienie oferty odpowiadającej prawdziwym potrzebom firmy, obejmującej:
wycenę kosztów niezbędnych zmian w infrastrukturze
opis zakresu proponowanych usług wsparcia informatycznego,
proponowany poziom dostępności usług (SLA),
precyzyjne zestawienie kosztów stałych i cennik usług dodatkowych
Przyjmując pełną odpowiedzialność za bieżące funkcjonowanie IT w naturalny sposób wspieramy naszych klientów w ich rozwoju. W praktyce oznacza to, że będąc stale obecni w Twojej firmie analizujemy Twoje potrzeby biznesowe i proponujemy takie rozwiązania technologiczne, które najlepiej odpowiadają tym potrzebom.