Mam przyjemność przedstawić Państwu ofertę na usługę SOS, czyli Stałą Obsługę Serwisową.
Celem SOS jest zapewnienie ciągłej pracy Państwa systemu informatycznego.
Stała Obsługa Serwisowa jest sztandarowym produktem naszego Działu Serwisu.
Na terenie makroregionu łódzkiego, usługi tego typu wprowadziliśmy jako pierwsi. Znane wówczas jako Help-Line zapewniały naszym klientom spokojną i bezpieczną pracę.
SOS to szybka, profesjonalna i skuteczna obsługa serwisowa sprzętu i oprogramowania.
W czasach silnej konkurencji klient musi być obsłużony szybko i starannie. W takiej sytuacji, sprawność systemu informatycznego staje się kluczowym elementem. Niewydolność pracy zaplecza informatycznego nieuchronnie wiąże się z konkretnymi stratami finansowymi.
Przykładowe korzyści
Wyślij e-mail ;left:0px;margin-left:-1px;margin-top:6px; width:700px;height:267px">
Własny dział informatyczny
|
Umowa SOS
|
Utrzymanie pracowników - wynagrodzenie, premie, dodatki itp.
|
Stała opłata miesięczna |
Nieobecności pracowników - urlopy, choroby itp.
|
Nasi pracownicy są zawsze dostępni |
Problemy z rozwiązaniem umowy z pracownikiem
|
Jasne i ściśle określone warunki wypowiedzenia umowy SOS |
Szkolenie i dbanie o rozwój pracowników |
Stały dostęp do wyszkolonych i doświadczonych pracowników firmy „BITAM”
|
Firma nie posiada zwykle sprzętu zastępczego, awaria paraliżuje pracę firmy |
Szybka naprawa sprzętu lub dostarczenie na czas usuwania awarii sprzętu zastępczego |
Specjalizujemy się również w produkcji oraz wdrażaniu oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Oferujemy programy, które dzięki swojej uniwersalności oraz różnorodności są przydatne na różnych obszarach funkcjonowania firmy.
Zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej Wyślij e-mail .