Szkolenia dla restauracji i hoteli z województwa mazowieckiego dofinansowane ze środków
Unii Europejskiej do 80%
Realizujemy dofinansowany ze środków Unii Europejskiej projekt szkoleniowy, którego organizatorem jest Stowarzyszenie AVSI Polska.
Beneficjenci: właściciele mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw, osoby samozatrudnione (osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą) z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, pracownicy wyżej wymienionych przedsiębiorstw, zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy.
„Manager gastronomii - nowoczesne zarządzanie restauracją"
Najbliższy termin: 6-7 czerca br.
Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Królewska 16 „Saski Crescent” w siedzibie firmy CORE Investments
Cel: doskonalenie kompetencji managerskich w zakresie budowania zespołów sprzedażowych i zarządzania personelem
Grupa docelowa: właściciele i managerowie restauracji
Czas trwania: 2 dni (9 - 17)
Cena: 269,42 zł/osoba (mikro i małe przedsiębiorstwa), 404,14 zł/osoba (średnie przedsiębiorstwa). Grupy do 13 osób.
W cenie: materiały szkoleniowe, prezent - niespodzianka, lunch, przerwy kawowe, konsultacje z trenerem oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Szkolenia odbywają się w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowo - warsztatowych. Metody szkoleniowe to: wykłady, ćwiczenia indywidualne na forum grupy, zadania grupowe, case study, dyskusje, „burze mózgów", odgrywanie scenek.
Program:
Projektowanie procedur kierowania i zarządzania restauracją
Opracowanie standardów pracy
Określenie zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach
Delegowanie poleceń
Rekrutacja i zasady wprowadzania nowych pracowników
Pozafinansowe motywowanie pracowników
Kontrola pracy personelu
Stosowanie kar i nagród
Nadużycia, kradzieże - jak zapobiegać, jak reagować?
Sposoby rozwiazywania konfliktów
Komunikacja kuchnia - sala
Budowanie zespołów sprzedażowych
Znajomość produktów - jak skutecznie uczyć pracowników?
Wyróżnianie marki restauracji na rynku
Plan działania i strategia rozwoju
„Profesjonalna obsługa Gościa z elementami skutecznej sprzedaży "
Cel: podwyższenie kwalifikacji pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi Gości i umiejętnosci sugestywnej sprzedaży
Grupa docelowa: pracownicy restauracji i hoteli - kelnerzy
Czas trwania: 2 dni (9 - 17)
Cena: 269,42 zł/osoba (mikro i małe przedsiębiorstwa), 404,14 zł/osoba (średnie przedsiębiorstwa)
W cenie: materiały szkoleniowe, prezent - niespodzianka, lunch, przerwy kawowe, konsultacje z trenerem
Program:
Czystość i estetyka
Wprowadzenie dziennych obowiązków
System notowania
Numeracja stolików i Gości
Obsługa krok po kroku
Psychologia sprzedaży
Aperitif
Podstawowa wiedza o winach.
Różne rodzaje Gości ich indywidualna obsługa
Różnice kulturowe
O czym rozmawiać/nie rozmawiać z Gościem
Savoir-vivre w obsłudze
DigestiveShow elementem obsługi Gości
Przyjmowanie reklamacji i sposoby rozwiązywania problemów
Jak zarabiać więcej tipów?
Mikroprzedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia mniej niz 10 pracowników
- jego roczny obrót nie przekracza 2 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 2 milionów euro
Małe przedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia więcej niż 10 i mniej niż 50 pracowników oraz
- jego roczny obrót nie przekracza 10 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 10 milionów euro
Średnie przedsiębiorstwo - to przedsiębiorstwo, które:
- zatrudnia więcej niż 50 i mniej niż 250 pracowników oraz
- jego roczny obrót nie przekracza 50 milionów euro lub całkowity bilans roczny nie przekracza 43 milionów euro