favore.pl
Brak zdjęcia

SEKRETY KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI nr 283916

Lokalizacja: Zakopane (woj. małopolskie)Więcej: ul.Zamoyskiego 27

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
310 / osoba
Użytkownik
Ewawis ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Ewa WiśniewskaBrzoza
Pracownia Rozwoju Osobistego
Wyślij e-mail
ul.Zamoyskiego 27
34-500 Zakopane

tel: 18 266461818 2664618
fax: 18 266 46 18
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
sb: 10:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Poznajmy się, kontakty społeczne w biznesie, percepcja społeczna.

-Jak być otwartym na ludzi, na ich widzenie świata-elastyczność, asertywność, ważność i
ukierunkowanie na szukanie porozumienia- cechy, umiejętności i postawy warunkujące
dobre relacje z ludźmi
1. Prawidłowe rozumienie pojęcia komunikacji: Komunikacja to proces, a nie akt,
2. Reguły poprawnej komunikacji,
Droga przepływu informacji (kanał: wokalny, werbalny i niewerbalny),
- Sieci komunikacyjne: formalny i nieformalny mechanizm przepływu informacji
3. Czytelny, precyzyjny komunikat-niezbędny element prawidłowej komunikacji,
4. Funkcje komunikacji
5. Nadawca wzbudzający zaufanie,
6. Efekt pierwszego wrażenia -10 błędów związanych z pierwszym kontaktem m.in.

efekt „halo”, „łagodności” itp.

7. Język dobrej komunikacji-czego nie stosować w przekazie, a jakie wyrażenia są
pożądane
8. Z kim rozmawiamy czyli typy odbiorców,
9. Systemy reprezentacji, w jakich się komunikujemy
10.Zasady aktywnego słuchania,
11. Rola pytań w procesie komunikacji, zastosowanie parafrazy (narzędzie dosprawdzania wzajemnego zrozumienia),
12. Przeszkody w sprawnym komunikowaniu się i jak ich unikać?
- Najczęstsze bariery i błędy komunikacyjne w relacji szef - podwładny
Trudne rozmowy czy trudni rozmówcy-jak sobie z nimi radzić?
13.Jak radzić sobie ze stresem i barierami podczas „trudniejszych” kontaktów
interpersonalnych , regulowanie napięcia. Techniki panowania nad emocjami.
14. Język ciała w komunikacji - blokady i otwarcia, gestykulacja, wygląd, mimika,
pozycja ciała, kontakt wzrokowy, dystans fizyczny, dźwięki paralingwistyczne,
intonacja (nagrania na kamerze video, na dyktafonie). Gesty słabości i siły, sympatii
i wrogości. Ćwiczenia w rozpoznaniu i stosowaniu.
15. Rola komunikacji w kształtowaniu współpracy
- Komunikacja perswazyjna -mechanizmy wywierania wpływu w komunikacji
- Komunikacja w zespole zadaniowym zorientowanym na cel
− Wykorzystanie narzędzi komunikacji w negocjacjach pracowniczych

16. Podsumowanie.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
310 / osoba
Użytkownik
Ewawis ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Ewa WiśniewskaBrzoza
Pracownia Rozwoju Osobistego
Wyślij e-mail
ul.Zamoyskiego 27
34-500 Zakopane

tel: 18 266461818 2664618
fax: 18 266 46 18
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
sb: 10:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Ewawis
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

SEKRETY KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Dachy, rynny, blacharstwo. Elewacje ocieplenia. Remont   Następna usługa: Szkło na wymiar