favore.pl
Standardy Pracy dla Przedstawicieli Handlowych

Standardy Pracy dla Przedstawicieli Handlowych nr 309907

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
850 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
  • poznanie przez uczestników standardów pracy przedstawicieli handlowych
  • nabycie umiejętności stosowania standardów pracy w codziennym działaniu
  • zwiększenie jakości i skuteczności rozmów handlowych u przedstawicieli handlowych
Grupa docelowa:
 
Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych różnych branż, początkujących managerów chcących poznać sprecyfikę tej pracy oraz właścicieli małych firm handlowych
 
 
Tematyka szkolenia:
 
Dzień 1
 
1. Czym jest praca przedstawiciela handlowego?
2. Wymagane kompetencje na stanowisku pracy.
3. Zakresy odpowiedzialności i zadania do realizacji.
4. Organizacja i planowanie wizyt handlowych.
5. Prospekting. Jego rola i cele.
6. Korzystna relacja z Klientem. Techniki i narzędzia.
7. Typologia Klienta i sposoby postępowania.
 
 
Dzień 2
 
1. Etapy rozmowy handlowej u Klienta.
2. Asertywność w trudnych sytuacjach z Klientem.
3. Rozpatrywanie reklamacji i utrzymanie Klienta.
4. Warsztaty praktyczne i symulacje handlowe.
 
 
Metodyka szkolenia:
Prezentacja, dyskusja, case study, testy osobowe, ćwiczenie indywidualne i grupowe, scenki sprzedażowe
 
 
Czas trwania:
2 dni po 8h
 
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, manager. Praktyk w zakresie sprzedaży do Klienta indywidualnego i Firm, specjalizujący się w szkoleniach i warszatach z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, standardów pracy, obsługi Klienta i zarządzania zespołem. Zajmuje się również organizacją i koordynacją badań Mystery Shooping w zakresie jakości obsługi Klienta w placówkach handlowych. Jako trener zrealizował około 1200 godzin szkoleniowych.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
850 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Standardy Pracy dla Przedstawicieli Handlowych - galeria
Standardy Pracy dla Przedstawicieli Handlowych Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Urządzenia do filtracji oleju, fitry ssawne, powrot   Następna usługa: POMPA BOSCH RKP 0514 700 121 O514 500 005 0514 600