Cele szkolenia:
- poznanie przez uczestników standardów pracy przedstawicieli handlowych
- nabycie umiejętności stosowania standardów pracy w codziennym działaniu
- zwiększenie jakości i skuteczności rozmów handlowych u przedstawicieli handlowych
Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych różnych branż, początkujących managerów chcących poznać sprecyfikę tej pracy oraz właścicieli małych firm handlowych
Tematyka szkolenia:
Dzień 1
1. Czym jest praca przedstawiciela handlowego?
2. Wymagane kompetencje na stanowisku pracy.
3. Zakresy odpowiedzialności i zadania do realizacji.
4. Organizacja i planowanie wizyt handlowych.
5. Prospekting. Jego rola i cele.
6. Korzystna relacja z Klientem. Techniki i narzędzia.
7. Typologia Klienta i sposoby postępowania.
Dzień 2
1. Etapy rozmowy handlowej u Klienta.
2. Asertywność w trudnych sytuacjach z Klientem.
3. Rozpatrywanie reklamacji i utrzymanie Klienta.
4. Warsztaty praktyczne i symulacje handlowe.
Metodyka szkolenia:
Prezentacja, dyskusja, case study, testy osobowe, ćwiczenie indywidualne i grupowe, scenki sprzedażowe
Czas trwania:
2 dni po 8h
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, manager. Praktyk w zakresie sprzedaży do Klienta indywidualnego i Firm, specjalizujący się w szkoleniach i warszatach z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, standardów pracy, obsługi Klienta i zarządzania zespołem. Zajmuje się również organizacją i koordynacją badań Mystery Shooping w zakresie jakości obsługi Klienta w placówkach handlowych. Jako trener zrealizował około 1200 godzin szkoleniowych.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.