Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest zarówno do pracowników firm jak i osób prywatnych chcących zdobyć lub poszerzyć wiedzę z zakresu sprzedaży.
Forma przyjmowania zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie i odesłanie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na
Wyślij e-mail w zakładce Szkolenia Otwarte.
Program szkolenia
Komunikacja i autoprezentacja- Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji
Zarządzanie sobą w czasie - Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania
Budowanie długofalowych relacji z Klientem - Zasady skutecznego handlowca, typy klientów, prowadzenie prezentacji i kontaktu telefonicznego z Klientem, efektywna sprzedaż, praca z trudnym Klientem
Wywieranie wpływu- Podstawowe zasady wywierania wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji
Skuteczne Negocjacje- Etapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce
Savoir Vivre w Biznesie- Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych
Dokładny program znajduje się na
Wyślij e-mail w Kalendarzu Szkoleń.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Opis metodyki szkolenia
* Prezentacje multimedialne
* Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
* Analiza przypadku, case study
* Testy psychologiczne
* Indywidualne doradztwo
* Dyskusje
* Gry symulacyjne
* Scenki, psychodrama
* Demonstracje
Kwalifikacjach po ukończeniu szkolenia
Certyfikat Ukończenia Szkolenia
Terminy szkolenia:
04.06.2011
Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
Koszt szkolenia:
229
Zakres usług wchodzących w szkolenie
Materiały szkoleniowe
Przerwy kawowe
Certyfikat
Zapraszamy do uczestnictwa w pozostałych szkoleniach otwartych dostępnych na
Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.