INSTYTUT TERAPII I SZKOLEŃ "IQakademia"
tel. Wyślij e-mail
Szkolenia
kierujemy w stronę :
Pedagogów,
pedagogów
specjalnych, psychologów, logopedów,
fizjoterapeutów, nauczycieli przedszkoli,
młodszych klas szkoły podstawowej, nauczycieli WF,
wychowawców, pracowników i nauczycieli
świetlic socjoterapeutycznych,
ośrodków szkolno -wychowawczych dla dzieci, młodzieży,
dorosłych z różnego typu
niepełnosprawnością, studentów, rodziców dzieci o
nietypowym lub nieprawidłowym
rozwoju.
Dla stałych klientów, grup powyżej 4 os. i
pracowników placówek szkolno-
wychowawczych zniżki 30%
Kinezjologia edukacyjna termin szkolenia
19-20- 21 Gdynia 2011
- zapisy
I
i II stopień
(star. metodą)
Uczymy
podstaw teoretycznych
kinezjologii edukacyjnej, ćwiczeń gimnastyki mózgu,
równoważeń i ruchów
integrujących,
metoda
ta wskazana jest dla
wszystkich mających trudności w uczeniu się, dysleksję, dysgrafię,
zespół
nadpobudliwości psychoruchowej, słabą koncentrację, autyzm i trudności
z
koordynacją ruchową,
Kurs
kończy się uzyskaniem
zaświadczenia Polskiego Stowarzyszenia
Kinezjologów oraz ( na
życzenie uczestnika) Fundacji Kinezjologii Edukacyjnej Paula
Dennisona
>>> Wyślij e-mail <<<
Koszt
całego szkolenia: 460
zł. możliwość wpłaty w 2 ratach na konto firmowe z dopiskiem
kinezjologia imię,
nazwisko. Pierwsza wpłata wiąże się z zapisem na kurs.
Pierwsza
wpłata traktowana
jest jako zadatek. Ulega zwrotowi tylko w przypadku niesfinalizowania
szkolenia
z winy organizatora.
W
cenie kursu jest
zaświadczenie ukończenia, materiały i poczęstunek.
Szkolenie
prowadzi
certyfikowana przez dr Swietlanę Masgutową, mentora
kinezjologii
edukacyjnej w Polsce instruktorka Wyślij e-mail
Bliższe
informacje i zapisy: Wyślij e-mail lub Wyślij e-mail Wyślij e-mail
Alior
Bank
nr
konta Wyślij e-mail
Szkolenie " Poznawczo
behawioralna terapia dzieci i młodzieży"
wrzesień 2011
Program:
·
Wprowadzenie
do założeń teoretycznych i modelu
poznawczo-behawioralnego, z uwzględnieniem możliwości poznawczych i
rozwojowych.
·
Sformułowanie
przypadku jako kluczowy element
·
późniejszej
pracy psychoterapeutycznej.
·
Metody
angażowania i motywowania adolescenta do
pracy.
·
Nauka
podstawowych technik poznawczych i
behawioralnych oraz ich właściwe zastosowanie u dzieci i młodzieży z
dysfunkcjami rozwojowymi ADHD,ODD, modyfikację zachowań agresywnych,
Techniki
poznawcze i behawioralne w poszczególnych zaburzeniach
(moczenie nocne,
zanieczyszczanie, problemy ze snem, itp.). Zaburzeń
depresyjnych i
lękowych.
·
Rysunek w
psychoterapii.
·
Angażowanie
rodziców w psychoterapię dziecka: sformułowanie
przypadku z uwzględnieniem treści poznawczych i zachowań
rodziców / opiekunów.
·
Pułapki i
trudności w pracy psychoterapeuty.
·
Krótki
przegląd badań nad skutecznością terapii
poznawczo-behawioralnej stosowanej wobec dzieci i młodzieży. Terapia w
praktyce.
SZKOLENIE
KOŃCZY SIĘ
OTRZYMANIEM DYPLOMU
Zawiera
stwierdzenie, iż
absolwent uzyskał wiedzę i umiejętności wspomagające pracę z
dziećmi i
młodzieżą o nurcie psychoterapii poznawczo-behawioralnej, podana jest
ilość
godzin odbytego szkolenia z rozbiciem na teorię i umiejętności
praktyczne.
Szkolenie
skierowane jest dla
osób, które chcą wzbogacic swój
warsztat jako pedagoga, psychologa,
psychoterapeuty, wychowawcy. Dla osób, które chcą
poznac behawioryczne
podejście i analizę zachowań dzieci i młodzieży.
Szkolenie
prowadzi :
dr
Celina Timoszyk-Tomczak
Adiunkt
w Instytucie
Psychologii US
Zakład
Psychologii Rozwoju
Człowieka
Terapeuta
poznawczo-behawioralny
Praktyka
15 lat prowadzi w
szkole gabinet psychologiczny.
Terapia najczęściej
spotykanych zaburzeń psychiatrii dziecięcej
17-18 wrzesień Szczecin
cena 400 zł
·
Podstawy
rozwoju psychospołecznego
człowieka - pojęcie normy rozwojowej, funkcjonowanie prawidłowe /
patologia w kolejnych etapach rozwoju dziecka.
·
Normy
powszechne a środowiskowe -
znaczenie kontekstu środowiskowego (rodzinnego,
rówieśniczego, instytucjonalnego)
dla rozwoju poznawczego, emocjonalnego i funkcjonowania społecznego.
·
Kryteria
diagnostyczne zaburzeń
zachowania według Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób ICD10.
·
Diagnostyka
różnicowa - dziecko
"trudne" czy "chore"?
·
Różne
postacie zaburzeń:
·
zaburzenia
lękowe (lęki
separacyjne, lęki napadowe)
·
fobia szkolna
·
depresja
·
zaburzenia
hiperkinetyczne
·
zespół
obsesyjno-kompulsyjny (OCD)
·
trauma
dziecięca, stres pourazowy
(PTSD)
·
zaburzenia
zachowania, postawy
opozycyjno-buntownicze - leczyć czy wychowywać? Kto, w jakim zakresie i
w jaki
sposób może wpływać na funkcjonowanie młodego człowieka.
·
Postępowanie
i pomoc dzieciom z
dysfunkcjami:
·
specyficzne
strategie
ukierunkowane na radzenie sobie z objawami,
·
ogólne
zasady planowania
interwencji terapeutycznych,
·
skuteczny
kontakt z rodzicami.
·
Dziecko w
świetle prawa - osoba
małoletnia w rozumieniu Ustawy o Nieletnich, Ustawy o Ochronie Zdrowia
Psychicznego oraz Ustawy o przeciwdziałaniu Narkomanii, dziecko jako
podmiot i
przedmiot decyzji podejmowanych przez rodziców,
opiekunów, instytucje prawne,
opiekuńcze i lecznicze;
·
Studium
przypadków.
>>> Wyślij e-mail <<<