favore.pl
Zamówienia publiczne na roboty budowlane

Zamówienia publiczne na roboty budowlane nr 324007

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
810 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPIS USŁUGI

Zamówienia publiczne na roboty budowlane - dwudniowe warsztaty


TERMIN:
06-07.09.2011
LOKALIZACJA:
Warszawa, ul. Bagno 2 (Metro Świętokrzyska)
Wyślij e-mail
CENA:
810 zł* (2 x obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat, bez noclegu)
1170 zł*
(śniadanie, 2 x obiad, kolacja, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certfikat, nocleg w pokojach jednosobowych w hotelu ***)

* dla opłacających szkolenie co najmniej w 70% ze środków publicznych cena zwolniona z VAT

Przy zgłoszeniach więcej niż 2 osób udzielamy rabatu 15% (rabat nie dotyczy ceny noclegu)

Wyślij e-mail Wyślij e-mail I dzień

    Rozpoczęcie: 10.45

  1. Podstawowe pojęcia prawa budowlanego związane z zamówieniami publicznymi na roboty budowlane.
    • Budowa, przebudowa, remont, konserwacja, rozbiórka, montaż, odbudowa, rozbudowa, nadbudowa, modernizacja, adaptacja, rekonstrukcja, roboty budowlane.
    • Prawa i obowiązki stron procesu budowlanego.
    • Obiekty budowlane, teren budowy, urządzenia zaplecza budowy, prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, pozwolenie na budowę, dokumentacja budowy, dokumentacja powykonawcza, projekt budowlany, przedmiar robót, informacja (program) BIOZ.
    • Uprawnienia budowlane, z uwzględnieniem specjalności i specjalizacji techniczno – budowlanych. Zakresy uprawnień (nieograniczone, zakres ograniczony).
  2. Procedury i dopuszczalność udzielania zamówień na roboty budowlane w poszczególnych trybach udzielania zamówień publicznych.
  3. Przygotowanie dokumentacji niezbędnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie robót budowlanych.
  4. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane.
    • Opis przedmiotu zamówienia:
      • dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót i jego wycena, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia);
      • zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
    • Ustalanie wartości zamówienia:
      • określanie wartości robót budowlanych wykonywanych w tym samym czasie w różnych obiektach budowlanych zamawiającego;
      • dopuszczalność podziału zamówienia w przypadku wykonywania robót budowlanych w jednym obiekcie budowlanym;
      • określanie wartości zamówień uzupełniających na roboty budowlane oraz udzielanie zamówień uzupełniających na roboty budowlane;
      • określanie wartości zamówień dodatkowych na roboty budowlane oraz udzielanie zamówień dodatkowych na roboty budowlane;
      • określanie wartości dostaw związanych z wykonywaniem robót budowlanych oddanych przez zamawiającego do dyspozycji wykonawcy;
      • dopuszczalność składania ofert częściowych;
  5. Opis warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane oraz opis oceny spełniania tych warunków. Sposób potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.
    • Określenie warunku udziału w postępowaniu, którego potwierdzeniem jest wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończenie.
    • Określenie warunku udziału w postępowaniu, którego potwierdzeniem jest wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
    • Określenie warunku udziału w postępowaniu, którego potwierdzeniem jest wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu robót budowlanych odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia:
      • przykład opisu warunku udziału w postępowaniu w przypadku żądania sprawozdania finansowego;
      • przykład opisu warunku udziału w postępowaniu w przypadku żądania informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
      • przykład opisu warunku udziału w postępowaniu w przypadku żądania opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
        • problem opłaconej polisy.
        • zasady ustalania sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
        • certyfikat ubezpieczeniowy a polisa.
        • zasady uzupełniania nieopłaconej polisy.
    • Zasady uzupełniania oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego.
    • Zasady uzupełniania dokumentów potwierdzających wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
  6. Specyfika robót budowlanych wykonywanych etapami.
  7. Kryteria oceny ofert w zamówieniach na roboty budowlane.
  8. Badanie ofert w przypadkach wynagrodzenia ryczałtowego i kosztorysowego. Poprawianie omyłek pisarskich i rachunkowych w złożonych ofertach.
  9. Umowa o roboty budowlane.
    • Treść umowy o roboty budowlane z uwzględnieniem warunków zamówienia publicznego.
    • Forma umowy o roboty budowlane.
    • Prawa i obowiązki stron umowy.
    • Określenie przedmiotu umowy.
    • Określenie terminu rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych.
    • Odpowiedzialność inwestora za zobowiązania wykonawcy w stosunku do podwykonawców robót budowlanych.
    • Forma wynagrodzenia ryczałtowego. Forma wynagrodzenia kosztorysowego. Zasady dokonywania odbiorów częściowych i odbioru końcowego.
  10. Dokonywanie zmian w umowie o roboty budowlane na podstawie na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem klauzuli rebus sic stantibus oraz waloryzacji świadczeń pieniężnych na podstawie art. 3581 K.c.
  11. Zasady udzielania zaliczek na poczet zamówienia na roboty budowlane.
  12. Analiza przykładowego wzoru specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zamówieniu na roboty budowlane.
  13. Ubezpieczenie ryzyk budowlano – montażowych.

  14. Zakończenie ok. 17.00

    II dzień
    Rozpoczęcie: 9.00

  1. Dokumenty dotyczące komisji przetargowej. Zadania komisji przetargowej.
    • Powołanie komisji przetargowej i zakresy obowiązków członków komisji przetargowej. Odpowiedzialność członków komisji przetargowej za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wzory dokumentów powołujących komisję przetargową, z uwzględnieniem zakresu obowiązków jej członków w postępowaniach na dostawy, usługi i roboty budowlane.
    • Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert - obowiązkowych czynności komisji przetargowej. Dokumenty dotyczące oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty dotyczące badania i ocena ofert. Czynności komisji przetargowej związane z przygotowaniem postępowania oraz czynności wykonywane w postępowaniu.
    • Treść regulaminu komisji przetargowej.
    • Reguły dotyczące powoływania biegłych.
    • Wyłączenie z postępowania osób wykonujących czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Składanie oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności stanowiących podstawę wyłączenia (druk ZP – 11).
  2. Charakterystyka dokumentów w trybach przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, zapytania o cenę i zamówienia z wolnej ręki.
    • Ogłoszenie o zamówieniu (treść ogłoszenia w trybach przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego, zasady zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych, zasady publikacji ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zasady dokonywania zmian i modyfikacji treści ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych i publikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej);
    • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (sporządzanie SIWZ w trybach przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego, zapytania o cenę, [z uwzględnieniem specyfiki zamówienia ] dokumenty dotyczące warunków udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami, wymagania dotyczące wadium, opis sposobu obliczenia ceny, opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zasady zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o zebraniu wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
    • Zaproszenie do negocjacji (treść zaproszenia do negocjacji - informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania, żądanie wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, informacja o dopuszczalności powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom);
    • Protokół postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (treść i prowadzenie protokołu w postępowaniu o udzielenie zamówienia w procedurach krajowych i unijnych, treść i zasady wypełniania druków dodatkowych do protokołu (wszystkie druki ZP), zasady udostępniania protokołu i załączników do protokołu na wniosek.
    • Zawiadomienia, wnioski oraz informacje. (zawiadomienie o poprawionych w ofercie omyłkach, zawiadomienie o wyborze oferty, wniosek zamawiającego o przedłużenie terminu związania ofertą, zawiadomienie wykonawcy o wszczęciu kolejnego postępowania w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone oraz wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania oraz unieważnieniu postępowania).
Zakończenie ok. 15.00




                                                           
Warunki uczestnictwa

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest:

  • przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej;

Warunki rezygnacji

Rezygnacja musi nastąpić  w formie pisemnej, listem poleconym lub faxem najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (decyduje data wpływu do Hensen Polska Sp. z o.o.). Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Więcej: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=147&cntnt01returnid=43



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
810 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU hensen
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zamówienia publiczne na roboty budowlane - galeria
Zamówienia publiczne na roboty budowlane Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Fundusze unijne dla obszarów wiejskich   Następna usługa: Kontrola zarządcza