favore.pl
Nowa instrukcja kancelaryjna

Nowa instrukcja kancelaryjna nr 324013

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
430 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPIS USŁUGI

Nowa instrukcja kancelaryjna


TERMIN:
21.09.2011
LOKALIZACJA:
Warszawa, ul. Bagno 2 (Metro Świętokrzyska)
Wyślij e-mail
CENA:
430 zł + VAT *
* dla opłacających szkolenie co najmniej w 70% ze środków publicznych cena zwolniona z VAT

Przy zgłoszeniach więcej niż 2 osób udzielamy rabatu 15%

Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Rozpoczęcie godz 10:15
  1. Regulacje prawne polskie i unijne dotyczące odpowiedzialności, technik tworzenia, archiwizowania, nadzorowania i ochrony dokumentacji aktowej na podstawie:
    • przepisów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym dot. archiwizowania dokumentacji własnej i projektów unijnych w wersji papierowej i elektronicznej,
    • ustawy o ochronie danych osobowych,
    • ustawy o ochronie informacji niejawnej,
    • Kodeksu postępowania administracyjnego,
    • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
    • Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji.
  2. Zadania i czynności kancelaryjne sekretariatów w systemie Elektronicznego Zarządzania dokumentacją (EDZ) oraz w systemie tradycyjnym:
    • selekcja przesyłek przekazanych pocztą elektroniczną w tym: przekazanych na indywidualne skrzynki poczty elektronicznej, oraz na nośniku papierowym,
    • formy i warunki stosowania dekretacji w wersji elektronicznej i papierowej w tym: dekretacja spraw wchodzących w zakres zadań różnych komórek organizacyjnych lub kilku spraw zawartych w jednym piśmie,
    • obowiązek rejestracji w dzienniku korespondencyjnym, informacji zawartych w korespondencji,
    • zasady rejestracji poszczególnych dokumentów przesłanych w formie elektronicznej, w tym: dokumentacja o różnych formatach,
    • zasady stosowania Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO) na przesyłkach w wersji elektronicznej oraz na nośniku papierowym,
  3. Czynności kancelaryjne na poszczególnych stanowisk pracy dotyczące zasad:
    • tworzenia i składu elementów znaku sprawy,
    • składu elementów spisu spraw, odnoszących się do całego spisu spraw oraz poszczególnych spraw,
    • zakładania teczek aktowych i teczek zbiorczych (np. akta osobowe),
    • nadawania znaku spraw dla spraw wspólnych,
    • dołączania poszczególnych elementów sprawy do akt sprawy,
    • oznaczania zakończenia sprawy w formie pisemnej lub ustnej,
    • podpisywania pism w wersji papierowej i elektronicznej,
    • rejestracji na nośniku papierowym lub w wersji elektronicznej przesyłek wychodzących,
    • opisywania teczek aktowych oraz teczek zbiorczych np. akta osobowe (elementy oznakowania)
    • ustalania zasobu i kategorii dokumentacji w rozbiciu na archiwum zakładowe lub składnicę akt,
    • przyporządkowania poszczególnych pism do sprawy a sprawę do symbolu i hasła z „Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt” oraz pism do konkretnej sprawy,
    • uporządkowania dokumentacji aktowej wewnątrz teczek w celu zdania do archiwum zakładowego lub składnicy na podstawie „Terminarzu”,
  4. Organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt na podstawie zasad:
    • prowadzenia ewidencji dokumentacji,
    • stosowania się do regulacji prawnych polskich i unijnych przy używaniu systemu informatycznego do archiwizowania dokumentacji,
    • oznaczenia archiwum zakładowego lub składnicy akt w strukturze organizacyjnej jednostki,
    • działania archiwum zakładowego, filii archiwum zakładowego lub składnicy akt,
    • wykonywania zadań dotyczących archiwum zakładowego lub składnicy akt,
    • wyposażenia lokalu archiwum zakładowego lub składnicy akt oraz pomieszczenia magazynowego,
    • oznakowania i przyjmowania w systemie EDZ i tradycyjnym, dokumentacji aktowej oraz informatycznych nośników danych,
    • przyjmowania dokumentacji aktowej w wersji papierowej,
    • składania i przechowywania dokumentacji aktowej celem zapewnienia jej ochrony przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą,
    • przeprowadzania skontrum dokumentacji oraz porządkowanie dokumentacji,
    • udostępniania dokumentacji przechowywanej,
    • wycofywania dokumentacji ze stanu archiwum,
    • sprawozdawczości archiwum zakładowego.
Zakończenie około godz. 15.30
(w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe i około godzinna przerwa obiadowa)



                                                           
Warunki uczestnictwa

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest:

  • przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej;

Warunki rezygnacji

Rezygnacja musi nastąpić  w formie pisemnej, listem poleconym lub faxem najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (decyduje data wpływu do Hensen Polska Sp. z o.o.). Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Więcej: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=167&cntnt01returnid=46

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
430 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU hensen
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Nowa instrukcja kancelaryjna - galeria
Nowa instrukcja kancelaryjna Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: Ochrona danych osobowych   Następna usługa: Kurs Fotografowania Kurs Fotografii Szczecin