Rozpoczęcie: 10.45
Zakończenie ok. 17.00
(w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe, przerwa obiadowa)
II dzień
Rozpoczęcie: 9.00
Zakończenie ok. 15.00
(w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe, przerwa obiadowa)
1. Czym jest ISO
2. Historia norm ISO dotyczących systemu zarządzania jakością (SZJ)
3. Podstawowe definicje i pojęcia związane z SZJ
4. Rodzina norm ISO dot. SZJ
5. Zasady zarządzania jakością
6. Norma ISO 9001:
7. Wymagania normy ISO 9001 w zakresie:
8. Polityka Jakości jako najważniejszy dokument
9. Księga Jakości
10. Konstrukcja procedury
11. Audity Systemu Zarządzania Jakością
12. Narzędzia i techniki doskonalenia jakości.
Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest:
Rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej, listem poleconym lub faxem najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (decyduje data wpływu do Hensen Polska Sp. z o.o.). Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
Więcej: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=169&cntnt01returnid=46