favore.pl
Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta nr 324020

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
430 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPIS USŁUGI

Profesjonalna obsługa klienta


TERMIN:
29.09.2011
LOKALIZACJA:
Warszawa, ul. Bagno 2 (Metro Świętokrzyska)
Wyślij e-mail
CENA:
430 zł + VAT *
* dla opłacających szkolenie co najmniej w 70% ze środków publicznych cena zwolniona z VAT

Przy zgłoszeniach więcej niż 2 osób udzielamy rabatu 15%

Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Rozpoczęcie godz 9:30
  1. Komunikacja interpersonalna.
    • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
    • Czy mowa ciała sprzyja czy przeszkadza w obsłudze Klienta?
    • Jak komunikować się skutecznie?
  2. Style komunikowania się. Aktywne słuchanie, czyli co tak naprawdę miał na myśli nasz Klient. (Pytania zamknięte i otwarte, parafraza)
  3. Profesjonalna obsługa Klienta.
    • Typologia Klientów.
    • Określanie celów- SMART.
    • Jakość obsługi, a odczucia Klienta.
    • Niezbędnik dobrego wrażenia.
    • Czym jest obsługa Klienta i co wpływa na jej jakość?
    • Sytuacje konfliktowe, jak sobie z nimi radzić.
    • Entuzjazm i pasja w obsłudze Klienta.
  4. Jak radzić sobie ze stresem w miejscu pracy?
    • Jak emocje wpływają na relacje z innymi ludźmi?
    • Czynniki wywołujące stres i ich oddziaływanie na nas.
    • Relaksacja sposobem na stres. Podstawowe zasady relaksacji.
    • Ćwiczenia relaksacyjne
Zakończenie około godz. 17:00
(w trakcie 15 minutowe przerwy kawowe i około godzinna przerwa obiadowa)



                                                           
Warunki uczestnictwa

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest:

  • przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej;

Warunki rezygnacji

Rezygnacja musi nastąpić  w formie pisemnej, listem poleconym lub faxem najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia (decyduje data wpływu do Hensen Polska Sp. z o.o.). Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów organizacyjnych w wysokości 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Więcej: http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=177&cntnt01returnid=46

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
430 / sztuka
Kontakt
Agata Gołuchowska
Hensen Polska Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Drawska 10a/27
02-202 Warszawa

tel: 22 822984222 8229842
tel: 507 695003507 695003
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU hensen
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Profesjonalna obsługa klienta - galeria
Profesjonalna obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: SERWIS KOMPUTEROWY CHOMICZÓWKA   Następna usługa: OGRODNICTWO