favore.pl
Brak zdjęcia

Szkolenia otwarte - Techniki sprzedaży nr 325217

Lokalizacja: Zabrze (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
199 / sztuka
Kontakt
Damian Wilpert
Dea Studio
Wyślij e-mail
Mickiewicza 64
41-807 Zabrze

tel: 535405935535405935
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
sb: 08:00-18:00
nd: 08:00-18:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu przedstawiciela handlowego poprzez przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej do pracy na tym stanowisku. Zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, dowiesz się, jak poradzić sobie z trudnym klientem i reagować na obiekcję, nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji w rozmowie z klientem, w jaki sposób poszukiwać nowych klientów.

Dla kogo:

- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy

- asystentów sprzedaży.

 

PROGRAM SZKOLENIA :

1. Moduł - Cel modułu, zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami.

Rola pierwszego wrażenia z klientem

– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.

– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta

2. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby dobrze zadanych pytań, słuchania i reagowania na obiekcje klientów.

Rozpoznawanie potrzeb klienta, reagowanie na obiekcje.

– Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży.

– Ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic pomiędzy pytaniami otwartymi a zamkniętymi oraz uświadomienie uczestnikom znaczenia dobrze zadanego pytania w dalszym procesie sprzedaży,

– Umiejętności związane z aktywnym słuchaniem – uczestnicy ćwiczą formułowanie parafrazy i innych sposobów aktywnego słuchania.

3. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby zachowania spokoju w trakcie rozmowy, odegracie scenki pozwalające poznać poprawnie skonstruowaną rozmowę z klientami.

Telemarketing - Umiejętności związane z dostosowaniem głosu do rozmowy, zachowania spokoju w rozmowie.

4. Moduł – Cel modułu, poznacie dobre i złe sposoby motywowania w pracy.

– Umiejętności związane z pozytywnym nastawieniem się w miejscu pracy, uczestnicy poznają skuteczne zachowania motywacyjne

5. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Jak stworzyć sieć kontaktów.

 

 

Cena netto 199zł.

Za drugą osobę 20% rabatu.

Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)

Cena netto szkolenia obejmuje również:

obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.

 

 

www.deaszkolenia.pl



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
199 / sztuka
Kontakt
Damian Wilpert
Dea Studio
Wyślij e-mail
Mickiewicza 64
41-807 Zabrze

tel: 535405935535405935
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
sb: 08:00-18:00
nd: 08:00-18:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU aga2ksg
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Szkolenia otwarte - Techniki sprzedaży Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: HACCP KŁODZKO WAŁBRZYCH JELENIA GÓRA OPOLE   Następna usługa: Kurs MASAŻ BAMBUSAMI 13 - 14. 06. 11 Wrocław