CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przyuczenie do zawodu przedstawiciela handlowego poprzez przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej do pracy na tym stanowisku. Zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, dowiesz się, jak poradzić sobie z trudnym klientem i reagować na obiekcję, nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji w rozmowie z klientem, w jaki sposób poszukiwać nowych klientów.
Dla kogo:
- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy
- asystentów sprzedaży.
PROGRAM SZKOLENIA :
1. Moduł - Cel modułu, zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami.
Rola pierwszego wrażenia z klientem
– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.
– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta
2. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby dobrze zadanych pytań, słuchania i reagowania na obiekcje klientów.
Rozpoznawanie potrzeb klienta, reagowanie na obiekcje.
– Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży.
– Ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic pomiędzy pytaniami otwartymi a zamkniętymi oraz uświadomienie uczestnikom znaczenia dobrze zadanego pytania w dalszym procesie sprzedaży,
– Umiejętności związane z aktywnym słuchaniem – uczestnicy ćwiczą formułowanie parafrazy i innych sposobów aktywnego słuchania.
3. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby zachowania spokoju w trakcie rozmowy, odegracie scenki pozwalające poznać poprawnie skonstruowaną rozmowę z klientami.
Telemarketing - Umiejętności związane z dostosowaniem głosu do rozmowy, zachowania spokoju w rozmowie.
4. Moduł – Cel modułu, poznacie dobre i złe sposoby motywowania w pracy.
– Umiejętności związane z pozytywnym nastawieniem się w miejscu pracy, uczestnicy poznają skuteczne zachowania motywacyjne
5. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Jak stworzyć sieć kontaktów.
Cena netto 199zł.
Za drugą osobę 20% rabatu.
Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)
Cena netto szkolenia obejmuje również:
obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.
www.deaszkolenia.pl