CEL SZKOLENIA
- Poznanie nowoczesnych narzędzi wykorzystywanych w działach marketingu,
- Wykorzystanie wiedzy teoretycznej w indywidualnych projektach marketingowych podczas szkolenia,
- Podniesienie skuteczności pracowników działu marketingu oraz osób wiążących swoją karierę zawodową w tym kierunku.
- Pozyskanie wiedzy na temat podstawowych mechanizmów związanych z pozycjonowaniem działalności w sieci
KORZYŚCI
- Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu narzędzi marketingowych w sieci (Web analytics)
- Warsztaty komputerowe wdrażające uzyskaną wiedzę.
- Nabycie twardych umiejętności tworzenia i wykorzystywania narzędzi marketingowych w praktyce, bezpośrednio przyczyniających się do zwrotu z inwestycji
- Nabycie umiejętności analizy i interpretacji danych ilościowych oraz tzw. Engagement data- danych dotyczących zachowań użytkowników sieci
- Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej w sieci oraz podstaw pozycjonowania
- Otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia,
Szkolenie prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki,
- Pakiet materiałów szkoleniowych pozwalający Uczestnikom na powtarzanie materiału,
- Przyjazne i nowoczesne otoczenie szkoleniowe Pomorskiego Parku Naukowo Technologicznego w Gdyni
- Metodologia szkoleniowa dostosowana do potrzeb Uczestników,
- Oszczędność czasu i kosztów.
NARZĘDZIA WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA
Prezentacje multimedialne
Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
Analiza przypadku (case study)
Ćwiczenia przy użyciu komputerów
Indywidualne doradztwo
Dyskusje
Demonstracje
Termin: 25.06.2011 Gdynia
Dokładny program szkolenia oraz formularz zgłoszenia uczestnictwa znajduje się na
Wyślij e-mail w kalendarzu szkoleń.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.