favore.pl
Rozmowa Oceniająca w Systemie Ocen Pracowniczych

Rozmowa Oceniająca w Systemie Ocen Pracowniczych nr 326727

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
  • Zapoznanie uczestników ze skutecznymi sposobami i metodami przeprowadzania z pracownikami rozmów oceniających
  • Zapoznanie z zasadami oceniania pracowników
  • Zdobycie umiejętności wykształcenia technik wywierania wpływu na zmianę postaw ocenianego personelu
  • Identyfikacja indywidualnych umiejętności menedżera oceniającego.
 
Grupa docelowa:
  • menedżerowie wszystkich szczebli
  • kadra rezerwowa i rozwojowa
  • właściciele średnich i małych firm
 
Tematyka szkolenia:
 
 
1. Narzędzia i techniki nowoczesnych standardów oceniania
2. Rola oceny w relacji przełożony - podwładny
  • kogo i co oceniamy
  • kto powinien przeprowadzać ocenę ? – wybór osób oceniających
  • funkcje oceny
  • samoocena pracownika
  • zagrożenia wynikające z błędów popełnianych podczas oceny
  • znaczenie informacji w procesie oceniania
3. Rozmowy oceniające
  • proces oceny pracownika
  • przygotowanie rozmowy
  • udzielanie konstruktywnej krytyki
  • sposoby udzielania pochwał
  • pobudzanie inicjatywy i samodzielności
  • najczęściej popełniane błędy w procesie oceniania
4. Komunikacja w procesie oceniania pracowników
  • istota i zasady komunikacja podczas oceniania pracowników
  • funkcja menedżera w systemie ocen pracowniczych
  • kluczowy element systemu – rozmowa oceniająca
  • błędy popełniane podczas rozmów oceniających i sposoby ich naprawiania
  • informacja zwrotna dla pracownika
  • znaczenie efektywnie przeprowadzonej rozmowy oceniającej w procesie kierowania i motywowania
  • współpraca kadry kierowniczej z działem HR w planowaniu i realizacji oceny personelu
  • ocena jako informator potrzeb szkoleniowych i rozwojowych podwładnych
  • analiza własnej postawy jako menedżera oceniającego
 
Metodyka szkolenia:
Wykład, prezentacja interaktywna, praca na przykładach, wzorach procedur, dyskusja moderowana.
 
 
Czas trwania:
1 dzień x 8 godzin
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
Szkolenie prowadzi trener, prawnik, ekspert z zakresu prawa pracy. Obecnie Naczelnik Wydziału Kadr w państwowej instytucji finansowej. Wieloletni trener i konsultant z zakresu gwarancji prawa pracy w zatrudnieniu, optymalizacji zatrudnienia, analizy efektywności i wydajności pracy, zarządzania systemami czasu pracy, zarządzania strategią zatrudnienia w oparciu o zmiany kwalifikacji umów, rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy, zarządzania relacjami pracodawca-pracownik. Posiada wieloletnie doświadczenie jako doradca, konsultant wprowadzający projekty zarządzania strategią zatrudnienia. Prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty między innymi z zakresu doboru kadr, kształtowania polityki wynagrodzeń, optymalizacji zatrudnienia oraz motywowania. Doradca władz spółek w zakresie obowiązków i odpowiedzialności kadry zarządzającej. Wykładowca akademicki. Członek Instytutu Zarządzania oraz Zrzeszenia Prawników Polskich.
 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Rozmowa Oceniająca w Systemie Ocen Pracowniczych - galeria
Rozmowa Oceniająca w Systemie Ocen Pracowniczych Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Kompetencje i Odpowiedzialność Urzędnika...   Następna usługa: WEJHEROWO kompleksowe remonty domów