Zapraszamy naszych Klientów do współpracy w zakresie realizacji profesjonalnych badań marketingowych.
Celem badań jest przedstawienie Państwu obiektywnych i celowych analiz umożliwiających podejmowanie trafnych decyzji dotyczących działań marketingowych oraz dalszego rozwoju Waszej firmy. Nasze badania znajdują zastosowanie we wszelkich działaniach handlowo-usługowych. Umożliwiają one m.in.: wykrycie istotnych procesów zachodzących na rynku, określenie potrzeb i oczekiwań odbiorców, konsumentów i potencjalnych kontrahentów; zaplanowanie reakcji na działania konkurencji oraz diagnozę sytuacji wewnętrznej firmy czy instytucji.
Dbamy o to, aby nasze badania miały zawsze przełożenie na realną sytuację badanej organizacji. Realizujemy projekty dla dużych, średnich i małych przedsiębiorstw. Oferujemy pełen zakres badań rynku.
Dobra renoma i wysoka jakość naszych badań jest zasługą wiedzy specjalistycznej oraz doświadczenia naszego zespołu!
Zajmujemy się zarówno analizami jakościowymi jak i ilościowymi. Oto przykładowe projekty badawcze, które realizujemy dla naszych Klientów:
Wyniki każdego z naszych badań podlegają wnikliwej analizie statystycznej. W naszej praktyce wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia statystyczne i zachowujemy akademickie standardy metodologiczne. Jednocześnie dbamy o to, aby wszelkie uzyskane tą drogą wyniki były opracowywane w sposób przystępny i łatwy do interpretacji.
Wyniki przeprowadzonych badań opracowujemy w postaci przejrzystych raportów. Składają się one z dwóch części. Pierwsza ma formę graficzno-tabelaryczną, która umożliwia pogłębioną analizę wyników oraz odniesienie ich do rezultatów uzyskanych podczas innych badań. Druga część raportu ma charakter opisowy i zawiera charakterystykę uzyskanych zależności oraz wyciągnięte na tej podstawie wnioski przydatne w planowaniu dalszych działań firmy.