Wywieranie wpływu w relacji z klientem to kolejny krok doskonalenia umiejętności obsługi klientów, z naciskiem na tworzenie długotrwałych relacji, wzmacnianiu marki i lojalności klientów.
TEMAT SZKOLENIA: Wywieranie wpływu w relacji z klientem
TERMIN SZKOLENIA: od 28.09.2011 do 29.09.2011 - WARSZAWA
Cele szkolenia:
* Uzupełnienie posiadanej wiedzy i dostarczenie dodatkowej wiedzy w zakresie psychologii kontaktu z klientem,
* Doskonalenie standardów jakości obsługi klienta,
* Utrwalenie pozytywnego nastawienia na klienta,
* Ewolucja umiejętności budowania stałych związków z klientem,
* Wzmacnianie motywacji do pracy,
* Wymiana najlepszych praktyk,
Uczestnicy:
* Osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem, w szczególności zajmujące się sta-łymi klientami w punktach obsługi,
* Preferowani są dotychczasowi uczestnicy szkolenia „Obsługa klienta” realizowanego przez EDOOR, aczkolwiek pozostałe osoby, które mają doświadczenie w obsłudze klienta i uczestniczyły już w innych szkoleniach z tego zakresu również serdecznie zapraszamy do udziału w tym szkoleniu,
* Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu wynosi 14 osób,
Uczestnik szkolenia nauczy się:
* Jak budować trwałe relacje z klientem,
* Jak wykorzystywać wiedzę psychologiczną na temat wywierania wpływu, aby budować lojalność klienta,
* Jak najlepiej komunikować się z klientem, nie pozostawiając miejsca na negatywne emocje,
* Brać odpowiedzialność za związek z klientem i działania prosprzedażowe,
Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail: Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail
Wyślij e-mail
Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.