favore.pl
Wywieranie wpływu w relacji z klientem

Wywieranie wpływu w relacji z klientem nr 342689

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Wywieranie wpływu w relacji z klientem to kolejny krok doskonalenia umiejętności obsługi klientów, z naciskiem na tworzenie długotrwałych relacji, wzmacnianiu marki i lojalności klientów.

TEMAT SZKOLENIA: Wywieranie wpływu w relacji z klientem
TERMIN SZKOLENIA: od 28.09.2011 do 29.09.2011 - WARSZAWA

Cele szkolenia:

    * Uzupełnienie posiadanej wiedzy i dostarczenie dodatkowej wiedzy w zakresie psychologii kontaktu z klientem,
    * Doskonalenie standardów jakości obsługi klienta,
    * Utrwalenie pozytywnego nastawienia na klienta,
    * Ewolucja umiejętności budowania stałych związków z klientem,
    * Wzmacnianie motywacji do pracy,
    * Wymiana najlepszych praktyk,


Uczestnicy:

    * Osoby będące w bezpośrednim kontakcie z klientem, w szczególności zajmujące się sta-łymi klientami w punktach obsługi,
    * Preferowani są dotychczasowi uczestnicy szkolenia „Obsługa klienta” realizowanego przez EDOOR, aczkolwiek pozostałe osoby, które mają doświadczenie w obsłudze klienta i uczestniczyły już w innych szkoleniach z tego zakresu również serdecznie zapraszamy do udziału w tym szkoleniu,
    * Maksymalna ilość uczestników na szkoleniu wynosi 14 osób,


Uczestnik szkolenia nauczy się:

    * Jak budować trwałe relacje z klientem,
    * Jak wykorzystywać wiedzę psychologiczną na temat wywierania wpływu, aby budować lojalność klienta,
    * Jak najlepiej komunikować się z klientem, nie pozostawiając miejsca na negatywne emocje,
    * Brać odpowiedzialność za związek z klientem i działania prosprzedażowe,


Szczegółowe informacje o szkoleniu na stronie Wyślij e-mail


ORGANIZATOR SZKOLENIA:
EDOOR CENTRUM KONFERENCYJNO-SZKOLENIOWE
ul. Kościuszki 40, 07-200 Wyszków
e-mail:
Wyślij e-mail
tel. Wyślij e-mail , fax. Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Centrum Szkoleniowe EDOOR jest zarejestrowaną Instytucją Szkoleniową. Numer wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych: 2.14/00222/2008.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
edoor ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Paweł Ciecióra
RODOE Centrum Konferencyjno - Szkoleniowe
Wyślij e-mail
Tadeusza Kościuszki 40
07-200 Wyszków

tel: 507 070979507 070979
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU edoor
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Wywieranie wpływu w relacji z klientem - galeria
Wywieranie wpływu w relacji z klientem Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Dh h rt herth rth rth rh rt htrh   Następna usługa: Zarządzanie rozwojem organizacji