Korzyści:
Wykwalifikowana kadra prowadzących szkolenia,
Otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia,
Wypracowane i sprawdzone metody szkolenia i rozwijania kompetencji,
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych,
Szkolenie prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki,
Pakiet materiałów szkoleniowych pozwalający Uczestnikom na powtarzanie materiału,
Bogaty zakres programowy,
Małe grupy szkoleniowe,
Metodologię szkoleniową dostosowaną do potrzeb Uczestników,
Oszczędność czasu i kosztów.
Narzędzia Szkoleniowe:
Prezentacje multimedialne
Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
Analiza przypadku, case study
Testy psychologiczne
Indywidualne doradztwo
Dyskusje
Gry symulacyjne
Scenki, psychodrama
Demonstracje
Program Szkolenia:
Komunikacja w zespole -Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, trening aktywnego słuchania
Skuteczne motywowanie - Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne
Delegowanie zadań -Efektywne delegowanie zadań na pracowników, zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, psychologia manipulacji
Prowadzenie efektywnych negocjacji -bEtapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce, negocjacje handlowe oraz negocjacje z podwładnym
Psychologia zarządzania ludźmi -Funkcje zarządzania, analiza SWOT, asertywność w biznesie, skuteczne zarządzanie zespołem, kreowanie cech profesjonalnego lidera
Etykieta Biznesu -Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych
Termin:
24.09.2011
Miejsce:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
Koszt:
359
Dokładny program szkolenia oraz aktualne promocje znajdują się na Wyślij e-mail w zakładce szkolenia otwarte.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.