Badanie Satysfakcji Klientów zapewni Państwu:
- Indywidualnie skonstruowane narzędzia do mierzenia poziomu satysfakcji Klientów
- Profesjonalne doradztwo
- Raport zawierający szczegółowe informacje na temat wskaźnika satysfakcji Klientów
- Wsparcie w zakresie opracowania i wdrożenia narzędzi zwiększających jakość świadczonych usług
- Wykonanie zlecenia w krótkim czasie
- Informacje na temat funkcjonowania firmy poprzez pryzmat Klienta
- Wzrost efektywności pracy zespołu
Proces Realizacji
- Opracowanie Narzędzi Badawczych- Skonstruowanie Indywidualnych formularzy oceny uwzględniających potrzeby Klienta oraz obszary badane
- Badanie - Przeprowadzenie badania wg. ustalonych kryteriów
- Raport – Opracowanie raportu satysfakcji Klientów na poszczególnych obszarach oraz przygotowanie projektu wzrostu zaangażowania i satysfakcji z wykonywanej pracy
Badanie Satysfakcji Pracowników zapewni Państwu:
- Indywidualnie skonstruowane narzędzia do mierzenia poziomu satysfakcji pracowniczej
- Profesjonalne doradztwo uwzględniające potrzeby Klienta
- Raport zawierający szczegółowe informacje na temat wskaźnika satysfakcji z wykonywanej pracy na wielu obszarach
- Wykonanie zlecenia w krótkim czasie
- Informacje na temat funkcjonowania firmy poprzez pryzmat pracownika
- Uwagi oraz sugestie pracowników uzyskane drogą anonimową, które w codziennych relacjach w firmie są niejawne.
- Wzrost efektywności pracy zespołu
Proces Realizacji
- Opracowanie Narzędzi Badawczych- Skonstruowanie Indywidualnych formularzy oceny uwzględniających potrzeby Klienta oraz obszary badane
- Badanie - Przeprowadzenie badania wg. ustalonych kryteriów
- Raport – Opracowanie raportu satysfakcji z pracy na poszczególnych obszarach oraz przygotowanie projektu wzrostu zaangażowania i satysfakcji z wykonywanej pracy
Zapraszamy do Współpracy