Józef Siarka Fosztt Wyślij e-mail podsarnie 87a 34-721Podsarnie tel: 603 256 051603 256 051 tel: 502 728 886502 728 886 fax: 182641590 Pokaż na mapie Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt:8:00-18:00
OPIS USŁUGI
Mamy do zaproponowania Państwu podłogi lite jak i warstwowe, z drzewa krajowego oraz egzotycznego.
Oferujemy:
deskę dębową warstwowa, 10 cm szeroką, 1,6cm grubą, około 5mm grubości warstwy użytkowej, klasa NATURA, deska jest pokryta wysokiej jakości lakierem bądź olejem za jedyne79zł/m2 brutto!
deskę z dęba czerwonego, 15cm szeroką, 1,6cm grubą, około 5mm grubości warstwy użytkowej, klasa NATURA, deska jest pokryta wysokiej jakości olejem bądź lakierem za jedyne99zł/2 brutto!
Ceny z 8% vat.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
rozwiń
Firma Fosztt na pierwszy rzut oka sprawia dobre wrażenie, ładne wzorniki, właściciel firmy obieca Wam wszystko. W moim przypadku podłoga miała być gotowa do montażu w 3 tygodnie, a spieszyło nam się, żeby się wprowadzić przed świętami. Po 3-miesiącach zerwałem umowę, bo firma przestała odpisywać na maile, a przez telefon obiecywała złote góry. Na szczęście poprosiłem o próbki desek przed montażem. Pierwsze przyszły zupełnie inne, zwykła dębowa deska lekierowana, nasze miały być mocno postarzane i pokryte olejo-woskiem. Kolejne przyszły już w mniej więcej podobnym kolorze, ale deska wyglądała jakby ktoś się na niej uczyć pracy ze szlifierką. Dodatkowo deski montowane u nas miały być lite, grube na 22mm i długie na 2,2m, ta deska miała 1m i była już krzywa jak łódka, jak szef mi powiedział że to nie szkodzi że deska jest plastyczna (??!!), ale przecież 2 x dłuższa deska będzie 2x bardziej krzywa to wszystko mi opadło.
Podsumowując: firma nie dotrzymuje słowa ani terminów, deski na próbniku nie wiem skąd mają ale najwyraźniej nie potrafią tych wzorów powtórzyć. Ogólnie oceniam firmę jako niesolidną i niewiarygodną. Jeśli się uprzecie żeby jednak u nich zamówić podłogę, zamówcie próbkę przed montażem, żebyście uniknęli przykrej niespodzianki.
PS w mailach nawet podstawowe formy grzecznościowe jak Dzień Dobry czy Witam czy Pozdrawiam to naprawdę rzadkość, ale pół biedy gdyby za tym szła terminowość i jakość produktów, jak poczytałem opinie innych klientów ucieszyłem się, że zerwałem z nimi umowę zanim zamonotowaliby mi jakąś chałę.
Wystawiona 18-03-2024 22:25
przez Jerry (78.30.101.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
negatywna
rozwiń
Firma Fosztt na pierwszy rzut oka sprawia dobre wrażenie, ładne wzorniki, właściciel firmy obieca Wam wszystko. W moim przypadku podłoga miała być gotowa do montażu w 3 tygodnie, a spieszyło nam się, żeby się wprowadzić przed świętami. Po 3-miesiącach zerwałem umowę, bo firma przestała odpisywać na maile, a przez telefon obiecywała złote góry. Na szczęście poprosiłem o próbki desek przed montażem. Pierwsze przyszły zupełnie inne, zwykła dębowa deska lekierowana, nasze miały być mocno postarzane i pokryte olejo-woskiem. Kolejne przyszły już w mniej więcej podobnym kolorze, ale deska wyglądała jakby ktoś się na niej uczyć pracy ze szlifierką. Dodatkowo deski montowane u nas miały być lite, grube na 22mm i długie na 2,2m, ta deska miała 1m i była już krzywa jak łódka, jak szef mi powiedział że to nie szkodzi że deska jest plastyczna (??!!), ale przecież 2 x dłuższa deska będzie 2x bardziej krzywa to wszystko mi opadło.
Podsumowując: firma nie dotrzymuje słowa ani terminów, deski na próbniku nie wiem skąd mają ale najwyraźniej nie potrafią tych wzorów powtórzyć. Ogólnie oceniam firmę jako niesolidną i niewiarygodną. Jeśli się uprzecie żeby jednak u nich zamówić podłogę, zamówcie próbkę przed montażem, żebyście uniknęli przykrej niespodzianki.
PS w mailach nawet podstawowe formy grzecznościowe jak Dzień Dobry czy Witam czy Pozdrawiam to naprawdę rzadkość, ale pół biedy gdyby za tym szła terminowość i jakość produktów, jak poczytałem opinie innych klientów ucieszyłem się, że zerwałem z nimi umowę zanim zamonotowaliby mi jakąś chałę.
Wystawiona 18-03-2024 22:25
przez Jerry (78.30.101.*)
Zgłoś nadużycie