favore.pl
Brak zdjęcia

Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa nr 392575

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: ul. Kamienna 17

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 600 / osoba
Kontakt
Michał Świerczek
MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa
Wyślij e-mail
ul. Gronostajowa 7
30-378 Kraków

tel: 12) 664628612) 6646286
tel: 785101087785101087
fax: 12) 6645398
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-17:00
wt: 9:00-16:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Dwudniowe szkolenie otwarte

 

Pozwól Klientowi kupić!

Skuteczne strategie sprzedaży

 

Adresaci: osoby zaangażowane w proces sprzedaży, pozyskiwania klientów oraz budowania długofalowej współpracy biznesowej, handlowcy stacjonarni, członkowie zespołów sprzedażowych, pracownicy biura obsługi klienta.

 

W trakcie szkolenia:

  • Poznasz techniki zarządzania procesem sprzedaży

  • Zdobędziesz umiejętności planowania aktywności sprzedażowej

  • Poznasz metody organizacji czasu w zarządzaniu działaniami handlowymi

  • Przejdziesz z nami przez wszystkie etapy procesu ścieżki handlowej

  • Dowiesz się, jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe

  • Wykształcisz umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych z klientem

  • Zyskasz niezbędne umiejętności rozwiązywania sytuacji kryzysowych

 

Obszary tematyczne szkolenia:

  • Kto jest Twoim klientem? Precyzyjna charakterystyka grupy docelowej.

  • Wysoka jakość obsługi klienta – standardy, dobre wzorce.

  • Typologia klientów – narzędzie pomocne w doborze metod postępowania z różnymi typami klientów.

  • Efektywne zarządzanie lejkiem sprzedaży.

  • Zarządzanie czasem, planowanie procesu sprzedaży.

  • Ścieżka sprzedaży.

  • Elementy komunikacji: pierwsze wrażenie, mowa ciała, elementy retoryki, asertywność, empatyczne słuchanie, sztuka zadawania pytań, język korzyści w prezentowaniu oferty. Rozpoznawanie ukrytych i jawnych potrzeb klienta.

  • Trudny klient czy trudna sytuacja? Typy sytuacji problemowych i sposoby radzenia sobie z nimi

  • Najczęstsze błędy w kontakcie z klientem.

  • Zamykanie procesu sprzedaży, współpraca posprzedażowa.

  • Jak zostać gwiazdą obsługi klienta?

 

Metody pracy:

Pracujemy wykorzystując interaktywne metody, dzięki którym uczestnicy efektywnie
i w przystępny sposób przyswajają zagadnienia poruszane w trakcie szkolenia. Dlatego stosujemy: ćwiczenia aktywizujące, pracę
w parach i grupach, studium przypadku,
odgrywanie ról (praca z kamerą), testy, mini-wykłady, dyskusje moderowane.

Prowadzący: Michał Świerczek - Trener zarządzania, konsultant, mówca biznesowy, dyplomowany menedżer.

Absolwent I stopnia Studiów Zarządzania i Biznesu w Wyższej Szkole Zarządzania – The Polish Open University w Warszawie. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania według standardów The Chartered Institute of Personnel and Development Wielka Brytania; Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK” z siedzibą w Krakowie. Posiada olbrzymie doświadczenie życiowe i biznesowe. Od 12 lat pracuje jako trener, specjalizując się przede wszystkim w szkoleniach sprzedażowych, menadżerskich, motywacyjnych, wystąpieniach publicznych i szeroko pojętej edukacji finansowej. Współpracował z wieloma uznanymi na rynku firmami szkoleniowymi przy arcyciekawych projektach. Jego pasją są sprzedaż i wystąpienia publiczne.

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 600 / osoba
Kontakt
Michał Świerczek
MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa
Wyślij e-mail
ul. Gronostajowa 7
30-378 Kraków

tel: 12) 664628612) 6646286
tel: 785101087785101087
fax: 12) 6645398
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn: 10:00-17:00
wt: 9:00-16:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mtdmark
pozytywna
rozwiń Nie polecam pracy w tej śmiesznej firmie, w której od początku pracuje tylko sam prezes Marek Dziduszko. Inni pracownicy są zwalniani lub nawet sami uciekają jak zrobił to wspólnik pana prezesa, zniknął pewnego dnia ze sprzętem i oprogramowaniem,Są też zmuszani do odejścia. W firmie stosowany jest mobbing, przez Prezesa oraz jego asystenta. Wystawiona 02-11-2010 13:08 przez Majkel (95.49.109.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Nie polecam pracy w tej śmiesznej firmie, w której od początku pracuje tylko sam prezes Marek Dziduszko. Inni pracownicy są zwalniani lub nawet sami uciekają jak zrobił to wspólnik pana prezesa, zniknął pewnego dnia ze sprzętem i oprogramowaniem,Są też zmuszani do odejścia. W firmie stosowany jest mobbing, przez Prezesa oraz jego asystenta. Wystawiona 02-11-2010 13:08 przez Majkel (95.49.109.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię

Szkolenie, sprzedaż, trudny klient, obsługa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Pracownia artystyczna.   Następna usługa: SZYBKI, TANI KREDYT, ATRAKCYJNE LOKATY, KRAŚNIK