Dwudniowe szkolenie otwarte
Pozwól Klientowi kupić!
Skuteczne strategie sprzedaży
Adresaci: osoby zaangażowane w proces sprzedaży, pozyskiwania klientów oraz budowania długofalowej współpracy biznesowej, handlowcy stacjonarni, członkowie zespołów sprzedażowych, pracownicy biura obsługi klienta.
W trakcie szkolenia:
Poznasz techniki zarządzania procesem sprzedaży
Zdobędziesz umiejętności planowania aktywności sprzedażowej
Poznasz metody organizacji czasu w zarządzaniu działaniami handlowymi
Przejdziesz z nami przez wszystkie etapy procesu ścieżki handlowej
Dowiesz się, jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe
Wykształcisz umiejętności budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych z klientem
Zyskasz niezbędne umiejętności rozwiązywania sytuacji kryzysowych
Obszary tematyczne szkolenia:
Kto jest Twoim klientem? Precyzyjna charakterystyka grupy docelowej.
Wysoka jakość obsługi klienta – standardy, dobre wzorce.
Typologia klientów – narzędzie pomocne w doborze metod postępowania z różnymi typami klientów.
Efektywne zarządzanie lejkiem sprzedaży.
Zarządzanie czasem, planowanie procesu sprzedaży.
Ścieżka sprzedaży.
Elementy komunikacji: pierwsze wrażenie, mowa ciała, elementy retoryki, asertywność, empatyczne słuchanie, sztuka zadawania pytań, język korzyści w prezentowaniu oferty. Rozpoznawanie ukrytych i jawnych potrzeb klienta.
Trudny klient czy trudna sytuacja? Typy sytuacji problemowych i sposoby radzenia sobie z nimi
Najczęstsze błędy w kontakcie z klientem.
Zamykanie procesu sprzedaży, współpraca posprzedażowa.
Jak zostać gwiazdą obsługi klienta?
Metody pracy:
Pracujemy wykorzystując interaktywne metody, dzięki którym uczestnicy efektywnie
i w przystępny sposób przyswajają zagadnienia poruszane w trakcie szkolenia. Dlatego stosujemy: ćwiczenia aktywizujące, pracę w parach i grupach, studium przypadku,
odgrywanie ról (praca z kamerą), testy, mini-wykłady, dyskusje moderowane.
Prowadzący: Michał Świerczek - Trener zarządzania, konsultant, mówca biznesowy, dyplomowany menedżer.
Absolwent I stopnia Studiów Zarządzania i Biznesu w Wyższej Szkole Zarządzania – The Polish Open University w Warszawie. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania według standardów The Chartered Institute of Personnel and Development Wielka Brytania; Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK” z siedzibą w Krakowie. Posiada olbrzymie doświadczenie życiowe i biznesowe. Od 12 lat pracuje jako trener, specjalizując się przede wszystkim w szkoleniach sprzedażowych, menadżerskich, motywacyjnych, wystąpieniach publicznych i szeroko pojętej edukacji finansowej. Współpracował z wieloma uznanymi na rynku firmami szkoleniowymi przy arcyciekawych projektach. Jego pasją są sprzedaż i wystąpienia publiczne.