Social AdsRealizujemy kampanie reklamowe Social Ads, wspierające komunikację naszych klientów. Mamy na koncie dziesiątki zrealizowanych kampani. Projektujemy, optymalizujemy i zarządzamy kampaniami, upewniając się, że komunikat trafia dokładnie do Twojej grupy docelowej. Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź nas.AplikacjeProjektujemy i produkujemy całe spektrum narzędzi w ramach poszczególnych platworm, od najprostrzych aplikacji konkursowych po zaawansowane rozwiązania technologiczne. Wiemy jak tworzyć aplikacje, które w spójny sposób uzupełnią komunikacje i sprawią, że znajdziemy się jeszcze bliżej Konsumentów.Prowadzenie profiliW Bubala.pl wierzymy, że u podstaw sukcesu w społecznościach leży umiejętnie prowadzona rozmowy. Liczy się to,co,jak i do kogo mówimy, a o wydźwięku całości często decydują niuanse. Nasz profil musi żyć własnym życiem, być blisko ludzi i opowiadać im historię, która wciągnie, zaangażuje i zapadnie w pamięć. Musi być autentyczny,wiarygodny i..prawdziwy. Znamy się na tym.Wyślij e-mail |
Wraz z końcem marca 2012 roku Facebook wdraża system zmian w organizacji profili firmowych opartych na zasadzie osi czasu (timeline). Oznacza to z grubsza koniec dotychczasowych zakładek powitalnych zawierających wezwania do działania (CTA) oraz elementy otwarcie reklamowe i ofertowe. Profile oparte na osi czasu zostały zorganizowane w nowocześniejszy sposób, pozmieniały się zasady regulujące wielkość i zawartość zdjęć oraz ilość dostępnych i widocznych zakładek, pojawiły się kamienie milowe w rozwoju firmy oraz nowe możliwości komunikacji z fanami i wyróżniania ważnych wpisów… O zmianach Facebook poinformował z miesięcznym wyprzedzeniem (29. lutego 2012r.) aby umożliwić konwersję istniejących profili firmowych według nowych zasad. Wszystkie nieskonwertowane na czas profile zostaną 31. marca 2012r automatycznie dostosowane do nowych zasad, co może je zniekształcić lub znacznie upośledzić ich przekaz oraz funkcję marketingową, dla których zostały stworzone. Został nam niecały tydzień! Przy okazji zmian wprowadzanych przez Facebook warto pamiętać także o tym, że promowanie firm za pośrednictwem profili osobistych jest niezgodne z regulaminem Facebooka – i wobec wiosennych porządków, jakie Facebook robi w profilach firmowych praktycznie w każdej chwili trzeba spodziewać się najgorszego – a więc np. odgórnego zablokowania wszystkich profili osobistych promujących firmy. Nie czekaj aż Facebook zrobi kolejne porządki – zalegalizuj swoją obecność na Facebooku: załóż oficjalny profil firmowy (my pomożemy Ci przenieść wszelkie potrzebne treści z dotychczasowego profilu prywatnego promującego firmę a przy okazji dostosujemy Twój profil firmowy do nowych zasad).
Promocyjna oferta obejmuje także:
|