pre opening
rewitalizacje
kompleksowe zarządzanie obiektami
działania marketingowe
szkolenia dla kadry zarządzającej, szefów kuchni, kelnerów i barmanów.
Oraz dodatkowe:
usługi z zakresu tworzenia kart menu, kart kalkulacyjnych,
pomoc we wdrażaniu komputerowych aplikacji hotelarsko-gastronomicznych
pełną obsługę w zakresie PR – u i kreacji marki oraz pomoc w tworzeniu ofert sprzedażowych
tworzenie stron www
coaching
Pre-opening
Działania pre-openingowe, czyli te przygotowujące obiekt do otwarcia, są jedną z trudniejszych faz w jego funkcjonowaniu. Dlatego bardzo ważne jest by już na samym początku stworzyć odpowiedni plan działania.
Jeśli zatem chcą Państwo otworzyć lokal z „prawdziwego zdarzenia" , pozwólcie sobie pomóc i zróbcie to naprawdę dobrze!
Jesteśmy grupą ludzi, która wykorzystując swoje długoletnie doświadczenie w branży hotelarsko-gastronomicznej, przygotuje państwa obiekt do funkcjonowania na tym trudnym rynku. Działania pre-openingowe, realizujemy poczynając od fazy koncepcyjnej, poprzez doradztwo i okres startu, aż do przekazania państwu w pełni funkcjonującego obiektu. Nasze wspólne doświadczenia pozwolą państwu uniknąć wielu błędów, często popełnianych na początku działalności, przyśpieszą planowane otwarcie i zapewnią przejrzystą i klarowną politykę zarządzania personelem.
Oferujemy pełen pakiet wdrożeniowy ustalany indywidualnie dla każdego zleceniodawcy.
Przykładowy zakres naszych działań, zajmujemy się:
• opracowaniem projektów części produkcyjnej, magazynowej, barowej
• wyborem dostawców sprzętu i wyposażenia w oparciu o bezpośrednią współpracę z producentami
• koordynacją działań w zakresie uzyskiwania wymaganych pozwoleń, odbiorów, koncesji
• wyborem dostawców, negocjacjami kontraktów handlowych
• wdrażaniem oprogramowania gastronomicznego
• rekrutacją i szkoleniem personelu
• wdrażaniem systemu kontrolingowego
• opracowaniem kompletów dokumentów organizacyjnych
• opracowaniem ofert, cen i pakietów usług restauracji
• skierowaniem oferty restauracji do grup klientów docelowych
• opracowaniem księgi Jakości i Standardów biorąc pod uwagę specyfikę, standard restauracji oraz grupę klientów docelowych
• szkoleniem pracowników na wszystkich stanowiskach z dokładną weryfikacją ich wiedzy przedmiotowej.
Marketing i sprzedaż
Strategia marketingowa to wszelkie działania, jakie należy podjąć aby umocnić pozycję danego obiektu na rynku. Tylko dzięki dobrze przygotowanym planom marketingowym uzyskamy wizerunek, którego konkurencja może jedynie pozazdrościć.
Przy pomocy specjalistów w dziedzinie marketingu przygotowujemy indywidualną strategię działania obiektu hotelowego lub gastronomicznego, uwzględniając przy tym jego indywidualny charakter.
Każdy plan marketingowy jest odpowiedzią na pytania:
Co zrobić by nasza oferta była atrakcyjniejsza? Jak ją dopasować do potrzeb rynku? W jakim miejscu jesteśmy teraz, a gdzie chcielibyśmy być? Do jakiej grupy docelowej, chcielibyśmy dotrzeć? A także wszelkie działania oraz narzędzia marketingowe, które należy wykorzystać, aby założone sobie cele efektywnie realizować.
Marketing jest ogromnym wsparciem dla sprzedaży, która jest również bardzo ważnym czynnikiem funkcjonowania obiektu. Tylko dobrze wyszkolony zespół sprzedażowy może efektywnie pozyskiwać nowych klientów, a co za tym idzie maksymalizuje zyski i wyznacza kierunki rozwoju.