favore.pl
Hotele, Restauracje, Szkolenia, Zarządzanie, Pre opening, Marketing

Hotele, Restauracje, Szkolenia, Zarządzanie, Pre opening, Marketing nr 418927

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Paweł Nykiel
Horeca Consulting
Wyślij e-mail
ul. Podwisłocze 40/166
35-310 Rzeszów

tel: 510 135 771510 135 771
tel: 501 367 317501 367 317
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Dzięki dobrej znajomości branży możemy oferować:
  • pre opening

  • rewitalizacje

  • kompleksowe zarządzanie obiektami

  • działania marketingowe

  • szkolenia dla kadry zarządzającej, szefów kuchni, kelnerów i barmanów.

Oraz dodatkowe:

  • usługi z zakresu tworzenia kart menu, kart kalkulacyjnych,

  • pomoc we wdrażaniu komputerowych aplikacji hotelarsko-gastronomicznych

  • pełną obsługę w zakresie PR – u i kreacji marki oraz pomoc w tworzeniu ofert sprzedażowych

  • tworzenie stron www

  • coaching

Rewitalizacje

Wśród gamy naszych usług, oferujemy państwu pakiet rewitalizacji obiektów hotelarsko-gastronomicznych. Rewitalizacja w wolnym tłumaczeniu rozumiana jest jako przywracanie do życia i takie też założenia stawia sobie nasza firma.
Nasze wieloletnie doświadczenie, które związane jest z życiową pasją, jaką jest szeroko rozumiana gastronomia, pozwala nam dokładnie wczuć się w rolę właściciela. Tylko w ten sposób możemy zrozumieć oczekiwania związane z przeprowadzanymi zmianami.
W zależności od potrzeb, oferujemy pakiety dobrane indywidualnie do możliwości i oczekiwań zleceniodawców. Szczegółowe audyty i dokładne analizy pozwalają nam przygotowywać dla państwa plany naprawcze związane zarówno z bezpośrednim funkcjonowaniem lokalu, działaniami promocyjno-marketingowymi jak i wyznaczeniem długoterminowych planów strategicznych.
 
Przykładowe działania związane z rewitalizacją obiektów:

• Analiza struktur personalnych, poprawa funkcjonowania, budowa nowych
• Analiza i ewentualna poprawa funkcjonowania gospodarki magazynowej
• Analiza rentowności bieżącej i przyszłej obiektu
• Analiza opłacalności ewentualnych inwestycji
• Badania rynku, i określenie grupy docelowej gości
• Przygotowanie planów marketingowych
• Wprowadzenie systemów kontroli jakości
• Przygotowanie systemu szkoleń pracowników
Zarządzanie obiektami

Nasze doświadczenie zdobywane przez lata na różnych stanowiskach i obiektach, pozwala nam sprawnie i kompleksowo zarządzać obiektami hotelarsko-gastronomicznymi. Począwszy od audytów i analiz bieżącej sytuacji obiektu, poprzez przygotowanie projektu naprawczego, opartego o nowe strategie marketingowe, wybór grupy docelowej, kończąc na doprecyzowaniu planów długoterminowych.
Wśród naszych usług znajdziecie również państwo obsługę prawną obiektu, obsługę finansowo-księgową, doradztwo personalne, systemy kontroli jakości w obiekcie jak i wiele innych niezbędnych do kompleksowego zarządzania.

Przykładowy zakres naszych działań:

• restrukturyzacja działających obiektów hotelowych i gastronomicznych
• zarządzanie operacyjne obiektami hotelowymi i gastronomicznymi
• realizacja polityki personalnej
• kontrola i utrzymanie jakości
• zarządzanie kosztami
• yield management
• tworzenie i realizacja budżetów
• tworzenie planów rozwoju

Pre-opening


Działania pre-openingowe, czyli te przygotowujące obiekt do otwarcia, są jedną z trudniejszych faz w jego funkcjonowaniu. Dlatego bardzo ważne jest by już na samym początku stworzyć odpowiedni plan działania.
Jeśli zatem chcą Państwo otworzyć lokal z „prawdziwego zdarzenia" , pozwólcie sobie pomóc i zróbcie to naprawdę dobrze!
Jesteśmy grupą ludzi, która wykorzystując swoje długoletnie doświadczenie w branży hotelarsko-gastronomicznej, przygotuje państwa obiekt do funkcjonowania na tym trudnym rynku. Działania pre-openingowe, realizujemy poczynając od fazy koncepcyjnej, poprzez doradztwo i okres startu, aż do przekazania państwu w pełni funkcjonującego obiektu. Nasze wspólne doświadczenia pozwolą państwu uniknąć wielu błędów, często popełnianych na początku działalności, przyśpieszą planowane otwarcie i zapewnią przejrzystą i klarowną politykę zarządzania personelem.

Oferujemy pełen pakiet wdrożeniowy ustalany indywidualnie dla każdego zleceniodawcy.


Przykładowy zakres naszych działań, zajmujemy się:


• opracowaniem projektów części produkcyjnej, magazynowej, barowej
• wyborem dostawców sprzętu i wyposażenia w oparciu o bezpośrednią współpracę z producentami
• koordynacją działań w zakresie uzyskiwania wymaganych pozwoleń, odbiorów, koncesji
• wyborem dostawców, negocjacjami kontraktów handlowych
• wdrażaniem oprogramowania gastronomicznego
• rekrutacją i szkoleniem personelu
• wdrażaniem systemu kontrolingowego
• opracowaniem kompletów dokumentów organizacyjnych
• opracowaniem ofert, cen i pakietów usług restauracji
• skierowaniem oferty restauracji do grup klientów docelowych
• opracowaniem księgi Jakości i Standardów biorąc pod uwagę specyfikę, standard restauracji oraz grupę klientów docelowych
• szkoleniem pracowników na wszystkich stanowiskach z dokładną weryfikacją ich wiedzy przedmiotowej.

Marketing i sprzedaż


Strategia marketingowa to wszelkie działania, jakie należy podjąć aby umocnić pozycję danego obiektu na rynku. Tylko dzięki dobrze przygotowanym planom marketingowym uzyskamy wizerunek, którego konkurencja może jedynie pozazdrościć.
Przy pomocy specjalistów w dziedzinie marketingu przygotowujemy indywidualną strategię działania obiektu hotelowego lub gastronomicznego, uwzględniając przy tym jego indywidualny charakter.


Każdy plan marketingowy jest odpowiedzią na pytania:
Co zrobić by nasza oferta była atrakcyjniejsza? Jak ją dopasować do potrzeb rynku? W jakim miejscu jesteśmy teraz, a gdzie chcielibyśmy być? Do jakiej grupy docelowej, chcielibyśmy dotrzeć? A także wszelkie działania oraz narzędzia marketingowe, które należy wykorzystać, aby założone sobie cele efektywnie realizować.
Marketing jest ogromnym wsparciem dla sprzedaży, która jest również bardzo ważnym czynnikiem funkcjonowania obiektu. Tylko dobrze wyszkolony zespół sprzedażowy może efektywnie pozyskiwać nowych klientów, a co za tym idzie maksymalizuje zyski i wyznacza kierunki rozwoju.

Szkolenia z branży HoReCa

W branży hotelarsko-gastronomicznej osiąganie sukcesu i realizacja wyznaczonych sobie celów, uzależniona jest od poziomu wiedzy oraz przygotowania zatrudnionych osób. Ich zaangażowanie oraz postawa w działaniu jest motorem napędowym do wysokich zysków.
Branża hotelarsko-gastronomiczna przechodzi dynamiczny rozwój, co przekłada się na potrzebę szkoleń dla pracowników. Tylko szkoląc odpowiednich ludzi unikniemy zjawiska rotacji, a klienci będą zadowoleni z oferowanych im usług.

Przygotowaliśmy propozycję szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne i doskonalących kwalifikacje zawodowe:

• Sprzedaż i marketing usług hotelarskich i gastronomicznych
• Szkolenie dla pracowników recepcji
• Bezpieczeństwo i higiena pracy w hotelach i restauracjach
• Szkolenie kelnerskie
• Szkolenia barmańskie
• Szkolenia z podstaw cateringu, przyjęć i eventów
• Szkolenie dla kierowników i pracowników służby pięter
• Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla kelnerów
• Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego dla pracowników recepcji


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Paweł Nykiel
Horeca Consulting
Wyślij e-mail
ul. Podwisłocze 40/166
35-310 Rzeszów

tel: 510 135 771510 135 771
tel: 501 367 317501 367 317
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU pnykiel1979
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Hotele, Restauracje, Szkolenia, Zarządzanie, Pre opening, Marketing - galeria
Hotele, Restauracje, Szkolenia, Zarządzanie, Pre opening, Marketing Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Skup aut autohandel całe uszkodzone Radomsko stan obojętny   Następna usługa: Tanie wczasy Darłowo