Oferta handlowa - Promocja „Wypróbuj za darmo”
Przez pierwszy miesiąc macie Państwo możliwość skorzystania z bezpłatnego promocyjnego
okresu.
Po tym okresie nasze wynagrodzenie ryczałtowe za usługowe prowadzenie ksiąg
rachunkowych dla Państwa firmy wygląda następująco:
do 50 dokumentów: 300 zł + vat
od 51 do 100 dokumentów miesięcznie: 400 zł. + VAT
od 101 do 150 dokumentów miesięcznie: 500 zł. + VAT
od 151 do 200 dokumentów miesięcznie: 700 zł. + VAT
Powyższa cena obejmuje:
Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość)
Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych,
Prowadzenie rejestrów podatku VAT,
Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
Wyliczanie należnych podatków, przygotowywanie deklaracji i zeznań podatkowych
(CIT, PIT, VAT),
Reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
Opracowanie i wdrożenie zasad polityki rachunkowości,
Opracowanie i wdrożenie zakładowego planu kont,
Wyprowadzanie zaległości,
Archiwizacja dokumentów,
Sporządzanie bilansu otwarcia,
Sporządzanie śródrocznych i rocznych sprawozdań finansowych takich jak bilans,
rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, przepływy środków pieniężnych,
Sporządzanie sprawozdań do GUS
Sporządzanie przelewów bankowych,
Nadzór nad bieżącym prowadzeniem księgowości,
Konsultacje z zakresu rachunkowości.
Obsługa kadrowo-płacowa oraz ZUS
Umowa o pracę
40,00 zł/osoba
Umowa zlecenia i dzieło
20,00 zł/osoba
Umowa zlecenia z ZUS-em
30,00 zł/osoba
Zeznania roczne (PIT-16, PIT-28, PIT-36 i PIT-37) – 30,00 zł/zeznanie
Zgłoszenie spółki do Państwowej Inspekcji Pracy – 100 zł/jednorazowo
1. Wynagrodzenie za Usługi
Obsługa w zakresie BHP i PPOŻ
Rodzaj usługi
Cena netto (zł)
Szkolenie BHP – instruktaż ogólny
40,00/osoba
Szkolenie BHP pracodawcy/kierujący pracownikami / okresowe
180,00/osoba
Szkolenie BHP pracowników / okresowe
70,00/osoba
Opracowanie oceny ryzyka zawodowego
90,00/stanowisko
Opracowanie instrukcji stanowiskowych
50,00/szt.
Wizyta kontrolna zakładu pracy lub jednostki
100,00
Udział w pracach zespołu powypadkowego
300,00
W ramach usługi kadrowo-płacowej oferta obejmuje:
przygotowanie miesięcznych list wynagrodzeń,
przygotowanie miesięcznych deklaracji ZUS oraz PIT,
przygotowanie raportów wewnętrznych,
kalkulację wynagrodzeń bazujących na różnego rodzaju umowach,
prowadzenie kart wynagrodzeń,
przygotowywanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,
roczne rozliczanie podatkowe pracowników
przygotowanie przelewów bankowych zgodnie z listą płac,
przygotowanie pasków wynagrodzeń
sporządzanie informacji o przekazanych składkach ZUS dla pracowników.
Mam nadzieję, że przedstawiony cennik i zakres usług będą dla Państwa interesujące. Oczywiście istnieje możliwość drobnej negocjacji cenowej.
W celu dalszego kontaktu, proszę o telefon pod numerem Wyślij e-mail .
Beata Zalewska
Zapraszamy również do skorzystania z usług dodatkowych oferowanych przez nasze Biuro:
W zakresie dodatkowej obsługi finansowo-księgowej oraz HR oferujemy:
1. Dokumentowanie operacji magazynowych
2. Dokonywanie spisów z natury
3. Przygotowanie rachunków przepływów pieniężnych
4. Przygotowanie budżetów i planów finansowych
5. Przygotowanie niestandardowych raportów finansowo-księgowych zgodnie z wytyczny-mi Zleceniodawcy
6. Przygotowanie analiz centrów kosztowych
7. Doradztwo w zakresie ustanowienia systemu obiegu dokumentów
8. Sprawozdawczość PFRON
9. Rozliczenie dotacji unijnej
10. Przygotowanie opisu stanowisk pracy
11. Pełen zakres HR miękkiego od rekrutacji po proces restrukturyzacji oraz zwolnień pra-cowniczych
W zakresie finansowania oferujemy:
1. Dobór optymalnych form finansowania spółki
2. Wyszukanie ofert i porównanie ofert dostępnych na rynku
3. Opracowywanie wniosków kredytowych i pożyczkowych
4. Opracowywanie wniosków leasingowych
5. Opracowywanie wniosków o dotacje unijne
W zakresie doradztwa podatkowego oferujemy:
1. Udzielanie porad podatkowych w zakresie bieżącej działalności gospodarczej Zlecenio-dawcy
2. Porady w zakresie PIT, CIT, VAT
3. Udzielanie porad podatkowych w zakresie finansowania działalności gospodarczej Zle-ceniodawcy
4. Opracowywania odwołań do Izb Skarbowych
5. Opracowywania pism procesowych
6. Reprezentowanie podatnika przed Sądami Administracyjnymi
7. Przygotowanie do procesów z dłużnikami zleceniodawcy
W zakresie zarządzania płynnością oferujemy:
1. Doradztwo w zabezpieczaniu transakcji;
2. Ocena zdolności płatniczej partnerów handlowych na podstawie dokumentacji finanso-wej;
3. Monitoring należności i zobowiązań;
4. Świadczenie usług windykacji polubownej;
5. Reprezentacja spraw Klienta na etapie sądowym;
6. Wspieranie egzekucji;
7. Rozwiązywanie problemów prawnych;
8. Generowanie przelewów bankowych;
9. Generowanie ponagleń do zapłaty;
10. Generowanie not odsetkowych;
W zakresie sekretariatu korporacyjnego oferujemy:
1. Organizację zwyczajnych rocznych zgromadzeń wspólników (annual general mee-tings);
2. Organizację nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników;
3. Przygotowywanie i składanie rocznych sprawozdań finansowych;
4. Prowadzenie dokumentacji spółki (Maintenance of Records);
5. Prowadzenie ksiąg udziałów;
6. Aktualizację rejestrów handlowych lub inną aktualizację danych;
7. Sporządzanie i składanie uchwał zarządu oraz zgromadzenia wspólników;
8. Aktualizację i zgłaszanie podstawowych zmian w umowie spółki w Krajowym Reje-strze Sądowym;
9. Powoływanie i odwoływanie członków zarządu i rady nadzorczej;
10. Doradztwo dla organów zarządzających spółkami w kwestiach prawnych;
W zakresie wirtualnego biura oferujemy:
1. Adres siedziby spółki w prestiżowej lokalizacji
2. Wynajęcie powierzchni biurowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
3. Przesyłanie korespondencji;
4. Oznakowanie zewnętrzne;
5. Udostępnienie linii telefonicznej/faksowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
6. Wynajem sal konferencyjnych na spotkania biznesowe;
7. Pełna obsługa spotkań biznesowych;