SZKOLENIA GASTRONOMICZNE - PROWADZIMY SZKOLENIA Z ZAKRESU GASTRONOMII, PONIŻEJ KILKA PRZYKŁADOWYCH TEMATÓW SZKOLEŃ DLA SIECI GASTRONOMICZNYCH.
Pierwsza pomoc w res
tauracjiCelem szkolenia jest nabycie umiejętności ratowania człowieka w stanach zagrożenia życia np. przy oparzeniu, zasłabnięciu, zakrztuszeniu, niewydolności oddechowej itp. Szkolenie prowadzi kadra instruktorska posiadająca certyfikaty AHA.
Profesjonalna obsługa gościa w restauracji
Głównym celem szkolenia jest poznanie różnych technik obsługi gościa. Uczestnicy nabywają umiejętności prawidłowego serwisu poszczególnych dań, zapoznają się ze sposobami organizacji różnych rodzajów imprez, zdobywają wiedzę na teamt sugestywnej sprzedaży oraz uczą się zachowań w sytuacjach konfliktowych.
CROSS SELLING I UP SELLING USŁUG GASTRONOMICZNYCH
Szkolenie ma przybliżyć uczestnikom zagadnienie psychologii sprzedaży ze szczególnym naciskiem na up-selling i cross-selling w restauracji. Celem szkolenia jest wykształcenie lub przebudowa wzorców myślenia o sobie, swoim obiekcie i jego usługach, określenie dotychczasowych wzorców relacji z gośćmi i identyfikacja obszarów wymagających zmiany, opanowanie techniki prezentowania korzyści.
Rola managera restauracji jako lidera
Szczególnie ważnym aspektem istotnym z punktu widzenia zysków dla organizacji i samego managera jest świadomość roli, jaką ma do spełnienia manager oraz jego identyfikacja z tą rolą. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili określić swoje mocne strony i braki w roli managera, podchodzić do swojej pracy z poczuciem odpowiedzialności za wyniki biznesowe, określić potrzeby swoich podwładnych i ich źródła z satysfakcji w pracy, zastosować odpowiednie narzędzia managerskie dzięki znajomości cyklu kierowania ludźmi.
Więcej szczegółów na temat powyższych szkoleń mogą Państwo uzyskać pod adresem e-mailowym: Wyślij e-mail