SZKOLENIA HOTELARSKIE - PROWADZIMY SZKOLENIA HOTELARSKIE, WSPÓŁPRACUJEMY Z WIELOMA HOTELAMI W CAŁEJ POLSCE.
Profesjonalna obsługa i kontakt z gościem hotelowym
Jednodniowe szkolenie z zakresu doskonalenia zawodowego ma na celu przedstawienie pracownikom hotelu podstawowych zasad kontaktu z gościem hotelowym, uwzględniając wyjątkową rolę jakości serwowanych usług, oraz kładzie ono szczególny nacisk na trudne sytuacje, jakie spotykają pracowników hoteli podczas codziennej pracy.
Cross selling i up selling czyli efektywne podnoszenie sprzedaży usług hotelowych
Szkolenie skupia się na rozwoju praktycznych umiejętności aktywizacji sprzedaży. Uczestnicy uczą się identyfikować i realizować w praktyce możliwości dodatkowej sprzedaży usług hotelowych, wykraczających poza pierwotne zapytanie klienta (up-selling) i poza ofertę noclegową (cross-selling) oraz ćwiczą różne sposoby komunikacji z gościem.
Pierwsza pomoc w hotelu
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności ratowania człowieka w stanach zagrożenia życia np. przy oparzeniu, zasłabnięciu, zakrztuszeniu, niewydolności oddechowej itp. Szkolenie prowadzi kadra instruktorska posiadająca certyfikaty AHA.
Vademecum pokojowej Szkolenie dot. zarówno zadań stojących przed Działem Służby Pięter jak i systemu zachowań wobec gościa hotelowego. Szkolenie zwraca uwagę na kwestie stresu, który może wystąpić przy kontakcie z trudnym gościem jak również niektóre zagadnienia związane z kulturą osobistą. Po ukończeniu szkolenia uczestnik powinien wykorzystać efektywne techniki utrzymywania czystości w hotelu, umiejętnie pokonywać sytuacje konfliktowe, znać podstawowe przepisy regulujące pracę w służbie pięter hotelu.
Więcej szczegółów na temat powyższych szkoleń mogą Państwo uzyskać pod adresem e-mailowym: Wyślij e-mail