Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wygrywania w procesie sprzedaży, dzięki dostarczenie im wiedzy na temat zawansowanych technik sprzedaży, rozwojowi konkretnych umiejętności oraz dostarczeniu im skutecznych narzędzi do zastosowania w praktyce. Uczestnicy poznają wszystkie aspekty sztuki sprzedaży oraz rozwiną te spośród umiejętności, które determinują sukces w sprzedaży. Dzięki temu uczestnicy będą popełniać mniej błędów w procesie sprzedaży oraz będą stosować skuteczne techniki sprzedażowe, co w prostej linii przyczyni się do wygrywanie na coraz trudniejszym konkurencyjnym rynku.
Celem szkolenia jest nabycie - wzmocnienie wiedzy z zakresu czynników decydujących o „samo napędzaniu” się i efektywnym działaniu – takim, aby codziennie wydawać „żyzne plony” swojej pracy, a przede wszystkim radzić sobie z trudnym Klientem. Dzięki szkoleniu uświadomimy uczestnikowi znaczenie umiejętności interpersonalnych (rozmowa z klientem – mówienie, aktywne słuchanie, porozumiewanie się pozasłowne). Uczestnik Szkolenia także nabędzie umiejętności ze sposobów oddziaływania psychologicznego na klienta poprzez wywieranie wpływu – perswazja.