John Caples, legendarny twórca bardzo skutecznych reklam, powoływał się na taką myśl Johna W. Blake: „Reklamy pisze zbyt wielu dziwaków, a za mało handlowców”.
Jako doświadczony handlowiec pomagam firmom, które mają problem z wykorzystaniem w pełni możliwości Internetu w zakresie zdobywania, obsługi i utrzymania klientów.
Wiele firm, wciąż nie wykorzystuje w pełni możliwości dotarcia do 10 milionów klientów w Polsce, jakie daje Internet. Osoby odpowiedzialne za sprzedaż, często nie mają pojęcia, jak skutecznie wykorzystać ten kanał komunikacji z rynkiem.
Wskutek tego firma traci potrójnie:
1. Marnuje okazje do bezpośredniej sprzedaży
2. Zła komunikacja ze społecznością internetową pozbawia ją dochodów z tego dynamicznego rynku
3. Pomaga obecnej w Internecie konkurencji, która dzięki temu codziennie zyskuje przewagę na rynku.
Internet jest siecią, której podstawą jest łatwo dostępna informacja. Ogromne znaczenie ma sposób, w jaki dostarczane są treści. Zasadniczym błędem jest przenoszenie sposobu przekazywania informacji z mediów takich, jak czasopisma lub broszury reklamowe i informacyjne. Internet wymaga specyficznej prezentacji, innej, niż ta, którą posługujemy się w rzeczywistym świecie.
Ciągle wzrasta liczba osób, dla których Internet staje się podstawowym i wiarygodnym źródłem wiedzy i bieżących informacji. Aby osiągnąć sukces w sprzedaży on-line (i prawdziwe zyski) trzeba dziś dostarczyć tej grupie wyróżniający się produkt, opatrzony fascynującą historią. Nie wystarczy posiadać taki produkt, trzeba jeszcze dotrzeć do odbiorcy z łatwą w odbiorze i skupioną na korzyściach dla klienta prezentacją.
Co trzeba zrobić aby osiągnąć sukces w Internecie?
Zbudować lub przebudować firmowy serwis tak, aby był przede wszystkim użytecznym źródłem informacji dla docelowej grupy internatów. Strona musi przyciągać uwagę i wyróżniać się na tle konkurencji. Warstwa tekstowa witryny powinna dostarczać ważne dla czytelnika treści, w przejrzysty i dostosowany do specyfiki Internetu sposób. Niezbędne jest podporządkowanie serwisu wyraźnemu i łatwemu do zrealizowania działaniu, jakiego oczekujemy od odwiedzającego.
Więcej informacji na stronie:
Wyślij e-mail
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.