favore.pl
Wirtualne Call Center

Wirtualne Call Center nr 88210

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Michal Misiak
Cray Technologies
Wyślij e-mail
Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 665520042 6655200
tel: 616432901616432901
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Usluga jest dostepna 24h/dobe
rozwiń
OPIS USŁUGI

Virtual Call Center (VCC) jest alternatywą dla tradycyjnego call center, która wyróżnia się tym, iż nie wymaga zakupu skomplikowanego oprogramowania i dodatkowego sprzętu. Jedyne czego potrzebujesz by korzystać z VCC, to komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon i słuchawki. Uruchomienie i obsługa odbywa się za pośrednictwem strony www, w związku z czym, zarówno menadżer jak i agenci uzyskują bardzo duży stopień swobody, m.in. agenci nie są przywiązani do stanowiska pracy co stwarza warunki do pracy również w domu.

Firma uzyskuje możliwość uruchomienia w pełni funkcjonalnych stanowisk call center w dowolnej lokalizacji, bez konieczności ponoszenia wielkich nakładów inwestycyjnych na przygotowanie i wyposażenie call center.
W ramach VCC oferowany jest pełen wachlarz możliwości call center co prowadzi do maksymalizacji liczby pomyślnych połączeń telefonicznych przy wykorzystaniu minimalnej liczby agentów - więcej rozmów telefonicznych oznacza więcej połączeń z Twoimi klientami, a co za tym idzie więcej zawartych transakcji. VCC jest szczególnie polecane dla małych i średnich przedsiębiorstw, które dysponują kilkoma-kilkunastoma agentami.


Kilka argumentów za VCC:
  • Brak konieczności inwestycji w nowe urządzenia i oprogramowanie
  • Monitorowanie i zarządzanie pracą agentów z dowolnego miejsca dzięki profesjonalnym narzędziom:
    • Monitoring Pracy Konsultantów on-line
    • Zarządzanie kampaniami
    • Click2call – wybieranie numeru bezpośrednio z systemy przez kliknięcie ikony
    • Statystyki najważniejszych parametrów efektywności konsultantów
    • Import baz danych
    • Nagrania
  • Możliwość pracy agentów z dowolnego miejsca - stanowisko pracy jest tam, gdzie znajduje się komputer podłączony do Internetu.
  • Możliwość dopasowania ilość stanowisk roboczych do aktualnych potrzeb
  • Wysoka jakość połączeń telefonicznych oraz Konkurencyjne stawki
  • Kompleksowość – zaawansowana aplikacja, profesjonalne wsparcie, Połączenia telefoniczne w konkurencyjnych cenach


Zespół Systemy Call Center Sp. z o.o.

Wyślij e-mail

mail: Wyślij e-mail
tel. +48 (022) 260-08-99


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Michal Misiak
Cray Technologies
Wyślij e-mail
Matejki 22/26
90-237 Łódź

tel: 42 665520042 6655200
tel: 616432901616432901
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Usluga jest dostepna 24h/dobe
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU gi-tech
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Erkan statystyk - Wirtualne Call Center
Wirtualne Call Center Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 16)
Poprzednia usługa: K - Style profesjonalny makijaż ślubny   Następna usługa: Pisanie prac maturalncyh, wypracowań, referatów