favore.pl
Favore.plUsługiUsługi itUsługi telekomunikacja

Usługi call center, outsourcing call center, telemarketing i telesprzedaż dla firm

Chcesz stworzyć małe, średnie lub duże call center dla swojej firmy? Nasi fachowcy pomogą dobrać odpowiedni sprzęt oraz zajmą się konfiguracją. Twoje nowe centrum obsługi klientów będzie pracowało wydajnie i niezawodnie. Zobacz dostępne oferty i wybierz najlepszą dla siebie! rozwiń
KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Szukasz nowych możliwości sprawnej obsługi klientów? Co powiesz na outsourcing call center? Wszelkie fachowe usługi związane z telemarketingiem i telesprzedażą dla firm zaoferują Ci nasi eksperci w tej dziedzinie.

Opisz dokładnie, jakie usługi call center Cię interesują, termin, koszty itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Centrale PANASONIC, systemyVoIP, Warszawa, mazowieckie
    Centrale PANASONIC, systemyVoIP O nas Telefonix działa w branży telekomunikacyjnej projektując i dostarczając rozwiązania oraz systemy telekomunikacyjne dla małych i śr...
    Warszawamazowieckie
  • Integrator systemów automatyki i teleinformatyki., Katowice, śląskie
    Integrator systemów automatyki i teleinformatyki. Medas Sp. z o.o. to od 1989 roku sprawnie i dynamicznie rozwijająca się firma, działająca na rynku automatyki przemysłowej i telekomunikacji. Od 2001roku jesteś...
    Katowiceśląskie
  • Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP, Gliwice, śląskie
    Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP                                                                                                                                                P...
    11 000 zł sztuka Gliwiceśląskie
  • REKLAMA W SMS Pakiet 100.000 + 50.000 NA START, Jastrzębie Zdrój, śląskie
    REKLAMA W SMS Pakiet 100. 000 + 50. 000 NA START Kontakt Pomoc Twoja reklama za grosze ... SYSTEM OBSŁUGI MARKETINGU MOBILNEGO przyczyni się do sukcesu Twojaj firmy. O nas...
    7 999,99 zł sztuka Jastrzębie Zdró…śląskie
  • Informacja24 , Białystok, podlaskie
    Informacja24 Otwierasz firmę i nie wiesz jak ją wypromować? Poszukujesz nowych klientów? Zapoznaj się z Naszą ofertą! Z nami możesz zyskać: - nową stronę ww...
    1 500 zł rok Białystokpodlaskie
  • Comptel.pl - systemy telekomunikacyjne, cała Polska
    Comptel. pl - systemy telekomunikacyjne W dobie różnorodności dostępnych rozwiązań telekomunikacyjnych należy rozważnie postępować w doborze stosownej technologii telekomunikacyjnej dla potrzeb...
    Cała Polska
  • dystrybucja słuchawek nagłownych , Warszawa , mazowieckie
    Dystrybucja słuchawek nagłownych Firma ARTOTEL Sp. z o.o. od blisko 10 lat oferuje swoim Klientom najlepsze usługi i rozwiązania w dziedzinie zestawów słuchawkowych. Naszym klientom ca...
    Warszawa mazowieckie
  • IPCall.pl - najlepszy operator VoIP w Polsce !, cała Polska
    IPCall. pl - najlepszy operator VoIP w Polsce ! Czym jest IPCall ?IPCall.pl to rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem sieci Internet. Korzystając z naszych usług można...
    0,05 zł 1 min. Cała Polska
  • Doradca klienta, Kielce, świętokrzyskie
    Doradca klienta Teledirect to nowoczesna firma z branży call center, zajmujemy się outsourcingiem procesów sprzedażowych oraz świadczeniem usług telefonicznej obsługi Kl...
    8 zł godz. Kielceświętokrzyskie
  • IPT Centrala telefoniczna VoIP, Łódź, łódzkie
    IPT Centrala telefoniczna VoIP Bogate doświadczenie w zakresie telefonii VoIP pozwala nam na przygotowywanie dla naszych klientów, idealnie skrojonych do ich potrzeb, produktów,...
    2 499 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Wirtualne Call Center, cała Polska
    Wirtualne Call Center Virtual Call Center (VCC) jest alternatywą dla tradycyjnego call center, która wyróżnia się tym, iż nie wymaga zakupu skomplikowanego oprogramowan...
    Cała Polska
  • dam prace - doradca klienta , Katowice, śląskie
    Dam prace - doradca klienta Stanowisko – Doradca ds. Kluczowych Klientów Oczekiwania: - minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, - sprzedaż z sukcesami - zorien...
    Katowiceśląskie
  • Czy chcesz mieć święty spokój?, cała Polska
    Czy chcesz mieć święty spokój? Co się dzieje gdy nie odbierasz telefonu? Czy klienci są na tyle wyrozumiali, aby próbować do skutku? Z naszego doświadczenia wynika, że nie wszyscy. ...
    300 zł miesiąc Cała Polska
  • Tele.Biz - zarządzanie komunikacją i CallCenter., Warszawa, mazowieckie
    Tele. Biz - zarządzanie komunikacją i CallCenter. Przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych stworzyliśmy telefoniczne centrum obsługi klienta, które pozwoli Państwu zoptymalizować zatru...
    19 zł miesiąc Warszawamazowieckie
  • Call Center Manager, cała Polska
    Call Center Manager Efektywność Twojego Call Center można w prosty sposób podwoić Podstawowym założeniem polityki firmy Cray Technologies jest dostarczanie kompleksowych rozwiąza...
    Cała Polska
  • brak zdjęcia
    Callcenter, sprzedaż, konsultant, telefony, bank CURRICULUM VITAE Daniel Wiśniewski Cel zawodowy: Praca na stanowisku Specjalisty do spraw Sprzedaży umożliwiająca podnoszenie kwalifikacji WY...
    2 000 zł sztuka Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Konsultant telefoniczny - NAJWYŻSZA STAWKA Zatrudnimy Konsultantów Telefonicznych (do sprzedaży produktów i usług z branży telekomunikacyjnej) Jesteś komunikatywny; ...
    2 zł miesiąc WARSZAWAmazowieckie
  • Rozproszone instalacje telefonii IP dla firm., Warszawa, mazowieckie
    Rozproszone instalacje telefonii IP dla firm. Tania, programowa centrala telefoniczna SIP PBX. Jedna centrala - wiele oddziałów. Komunikacja bez granic. Pingtel SIPxchange ECS jest programową centralą P...
    600 zł osoba Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Wynajem infrastruktury telekom. call center Usługa w bardzo korzystny sposób łączy potrzeby ekonomiczne i efektywnościowe z wymaganiami jakościowymi. Dzięki niej okazało się możliwe i skuteczne poł...
    Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Automatyczny System Komunikatów Głosowych i SMS Masowe wiadomości głosowe i SMS to nowy wymiar komunikacji marketingowej. Jeśli nie chcesz zostać w tyle za liczną konkurencją, zgłoś się do nas. Przedstawimy C...
    Ciechanówmazowieckie
  • brak zdjęcia
    Telefon, tanie połączenia, centrala telefoniczna Telefonia IP, wirtualna centrala telefoniczna to znacząca redukcja kosztów w Twojej Firmie przy zachowaniu wysokiego standardu usług. Nie tylko duże Firm...
    Cała Polska
  • brak zdjęcia
    Praca Opis stanowiska: * doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę rozwiązań. *Doświadczenie i sukcesy w sprzedaży telefonicznej. * wykształcenie minimum średni...
    Krakówmałopolskie
  • Panel operatorski, Łódź, łódzkie
    Panel operatorski Panel operatorski Panel operatorski jest praktycznym rozwiązaniem zastępującym konsole sekretarskie, które zajmują bardzo dużo miejsca. Dodatkowo pan...
    Łódźłódzkie
  • Telekonferencje i videokonferencje, Łódź, łódzkie
    Telekonferencje i videokonferencje Telekonferencje i videokonferencje Telekonferencja to funkcja na centrali pozwalająca na prowadzenie konwersacji nawet przez kilkudziesięciu pracownik&oacut...
    Łódźłódzkie
  • brak zdjęcia
    Telefoniczny Konsultant Klienta Masz wolne popołudnia i nie wiesz co z nimi zrobić? Lubisz rozmawiać przez telefon? Kontakt z klientem nie jest Ci obcy? Realizujemy obecnie projekt, w kt...
    Krakówmałopolskie
  • Contact Center - telemarketing, obsługa klienta, Warszawa, mazowieckie
    Contact Center - telemarketing, obsługa klienta Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dz...
    Warszawamazowieckie
  • brak zdjęcia
    Call center Telemarketing w ofercie Admil Call Center W ramach naszego call center oferujemy kompleksowy i skuteczny telemarketing. Posiadamy jeden z największych na ...
    Bytomśląskie
  • Poczta głosowa, Łódź, łódzkie
    Poczta głosowa Poczta głosowa Poczta głosowa to usługa uruchamiana na centrali telefonicznej pozwalająca na pozostawienie wiadomości w momencie, gdy nie ma możliwości odeb...
    Łódźłódzkie
  • Nagrywanie rozmów, Łódź, łódzkie
    Nagrywanie rozmów Do tej pory aby móc nagrywać połączenia na centrali telefonicznej, trzeba było zakupić zewnętrzne urządzenia zwane rejestratorami rozmów. Rejestra...
    Łódźłódzkie
  • brak zdjęcia
    Outsourcing biurowy Witam, Jesteśmy firmą zajmującą się profesjonalnym outsourcingiem biurowym. Świadczymy usługi sekretarskie oraz wachlarz usług dodatkowych. Dzięki wsp&oa...
    99 zł zestaw Lublinlubelskie
1 2 3 4   z 4  

Call center – jak działa?

Call center działa w następujący sposób: klienci dodzwaniają się do konsultantów, a konsultanci odpowiadają na ich pytania oraz zapewniają pomoc techniczną. Podczas typowej rozmowy konsultant najpierw wita się z klientem, przedstawia się oraz pyta o potrzeby klienta. W zależności od sytuacji może prowadzić rozmowę z klientem dalej lub przełączyć go do odpowiedniego działu/specjalisty.

Call center ma za zadanie zarządzać relacjami z klientem, zwiększać ich zadowolenie i pomagać im z problemami. Dzięki call center możliwa jest identyfikacja klienta.

Przykładowe zadania call center:

• Udzielania informacji,

• Przyjmowanie zamówień,

• Wsparcie serwisowe,

• Przejmowanie reklamacji i zażaleń,

• Badania rynkowe,

• Sprzedaż przez telefon.

W Polsce występuje wiele określeń call center, między innymi: biuro obsługi klienta, telecentrum, service desk, help desk, centrum zgłoszeniowe/kontaktowe, infolinia.

W jaki sposób call center mierzy swoją wydajność?

W zależności od profilu działalności może mierzyć swoją wydajność na różne sposoby:

• Poprzez wskaźnik wydajności pracy konsultantów,

• Poprzez ogólną liczbę kontaktów z klientami w określonym czasie,

• Poprzez liczbę kontaktów nieskutecznych w określonym czasie,

• Poprzez procent zgłoszeń telefonicznych klientów przyjętych w ciągu 20 sekund,

• Poprzez ogólną liczbę kontaktów z klientami w określonym czasie,

• Poprzez ogólną liczbę kontaktów z klientami w określonej jednostce czasu zakończonych pomyślnie w pierwszym kontakcie.

Jak call center mierzy poziom zadowolenia klienta?

Można dokonać tego na kilka sposobów, najpopularniejszymi miarami są:

• Wskaźnik kultury i etykiety pracy operatorów-konsultantów call center – otrzymywany jest dzięki opinii klientów,

• Wskaźnik Net Promoter Score (NPS) – określa on procent klientów promujących produkty lub usługi firmy obsługiwanej przez call center,

• Procent klientów call center dobrze oceniających zakres komunikacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację