Favore.plBaza wiedzy

"Reklama" w bazie wiedzy (strona 11)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak promować biznes

    Autor: tomASZowy   |   9 cze 2014, 13:18   |   Dział: Artykuły
    Jak promować biznesCzęsto zdarza się, że mamy genialny pomysł na biznes. Sprawdzamy rynek, popyt, robimy mini-ankietę wśród znajomych i znajomych znajomych, po czym utwierdzamy się w przekonaniu, że nasz plan ma wszelkie szanse powodzenia! Zaczynamy działać pozyskujemy dotację, rejestrujemy firmę, zaczynamy produkcję i Nic. Dlaczego?
  • Twoja firma otrzymała dotację w ramach działania 8. 2 POIG?

    Autor: Graphcom   |   27 maj 2014, 15:12   |   Dział: Artykuły
    Twoje przedsiębiorstwo otrzymało dofinansowanie w ramach działania 8.2 POIG? Jesteś pewien, że dobrze wybrałeś dostawcę platformy B2B i systemu ERP? Jeśli decyzja o wyborze dostawcy ostatecznie nie zapadła, koniecznie przeczytaj ten artykuł!
  • JBND Solutions rozpoznamy wszystkich Twoich klientów!

    Autor: CC   |   31 gru 2013, 10:21   |   Dział: Artykuły
    JBND Solutions  rozpoznamy wszystkich Twoich klientów! JBND Solutions wprowadza na rynek trzy innowacyjne e-usługi z zakresu badań nad cyfrowymi źródłami obrazu. Proponowane rozwiązania umożliwią użytkownikom samodzielne i niezależne przeprowadzanie badań statystycznych, które pozwolą m.in. na: mierzenie zainteresowania reklamą oraz dobór reklamy dla indywidualnego klienta.
  • Skuteczne formy reklamy graficznej

    Autor: Filippao   |   13 gru 2013, 18:19   |   Dział: Artykuły
    W dobie powszechnej komputeryzacji wydawać mogłoby się, że tradycyjne formy reklamy wizualnej, takie jak banery reklamowe, plakaty czy reklama wielkopowierzchniowa straciły rację bytu. Nic bardziej mylnego ogromna ilość treści, jaką musimy przyswajać każdego dnia powoduje, że do naszej percepcji najskuteczniej docierają komunikaty graficzne.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.
  • Technologia Digital Signage używasz jej na co dzień!

    Autor: CC   |   31 paź 2013, 13:01   |   Dział: Artykuły
    Technologia Digital Signage  używasz jej na co dzień!Choć hasło Digital Signage przeciętnemu człowiekowi nie mówi za wiele, to warto zdać sobie sprawę, że stykamy się z tą technologią codziennie. Dzisiaj opowiadamy, co kryje się pod tym pojęciem i jak systemy Digital Signage zrewolucjonizowały przekaz wizualny na świecie.
  • Masz pensjonat? Bądź w sieci

    Autor: magdanos   |   9 paź 2013, 11:21   |   Dział: Artykuły
    Masz pensjonat? Bądź w sieciNikt nie zaprzeczy tezie, że Internet opanował niemal każdą dziedzinę naszego życia. To właśnie w sieci znajdują się najróżniejsze strony internetowe, które służą nie tylko jako narzędzie promocji, ale także jako swoisty informator w zależności od profilu danej witryny.
  • Sprawny Obieg Dokumentów dzięki narzędziu Graphcom

    Autor: Graphcom   |   27 wrz 2013, 12:23   |   Dział: Artykuły
    Sprawny Obieg Dokumentów dzięki narzędziu GraphcomDuże firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją mebli, często borykają się z problemem kontroli nad obiegiem dokumentów. Niewywiązywanie się pracowników z terminowego opisywania dokumentów, zagubienia oryginałów czy w konsekwencji, przekroczenia terminów płatności, to tylko niektóre z przykładów problematyki procesu. Graphcom stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces. Rozwiązanie pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę obiegu dokumentów. Narzędzie dzieli proces na 7 etapów:
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?