Favore.plBaza wiedzy

"Www" w bazie wiedzy (strona 66)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Gdzie bezrobotny może szukać pomocy finansowej?

    Autor: xxxxxxxx   |   29 lis 2013, 12:48   |   Dział: Artykuły
    Gdzie bezrobotny może szukać pomocy finansowej? Powoli odchodzi w niepamięć obraz bezrobotnego stojącego w długiej kolejce w urzędzie pracy. XXI wiek daje niezliczoną ilość możliwości, również w sferze poszukiwania rozwiązań finansowych dla wszystkich tych, którzy nie posiadają stałego zatrudnienia.
  • Spirala kredytowa, jak się przed nią ustrzec?

    Autor: xxxxxxxx   |   28 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Spirala kredytowa, jak się przed nią ustrzec?Kredyt, pożyczka, zaległości w spłacie zobowiązań, kolejne pożyczone pieniądze, narastający dług tak w skrócie wygląda spirala kredytowa. Jest zjawiskiem, dotykającym osoby, które w nieumiejętny sposób zarządzają swoimi finansami oraz nie potrafią wyjść z długów.
  • Badania lekarskie profilaktyczne

    Autor: szkolenie-bhp   |   24 lis 2013, 19:19   |   Dział: Artykuły
    badania lekarskie profilaktyczneObowiązki wynikające z prawa pracy dotyczące profilaktycznej opieki nad pracownikami.
  • Co można zyskać dzięki kampanii SMS?

    Autor: JacekGK   |   24 lis 2013, 13:10   |   Dział: Artykuły
    Co można zyskać dzięki kampanii SMS?Ostatnimi czasy kampania SMS to hasło coraz częściej wypowiadane przez społeczność naszego kraju. Nie oznacza to jednak, że wszyscy mają już na tyle wystarczającą wiedzę, aby całkiem swobodnie operować danym określeniem. Dlatego należy wyjaśnić czym w ogóle jest ta kampania i czemu służy.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Kobieta w wielkim mieście

    Autor: fanmoto   |   19 lis 2013, 17:03   |   Dział: Artykuły
    Kobieta w wielkim mieścieCarrie Bradshaw główna bohaterka znanego większości kobiet serialu Seks w wielkim mieście, jest uosobieniem wielu młodych kobiet, samotnie zaczynających karierę w nowym mieście. Jak rozpocząć nowy, życiowy start, z czym na codzień borykają się kobiety? Zapracowane, piękne, niezależne... kobiety w wielkim mieście.
  • Jak zarządzać jakością w firmie?

    Autor: lovemarketing   |   19 lis 2013, 14:32   |   Dział: Artykuły
    Jak zarządzać jakością w firmie?W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?
  • Przygotuj budżet na święta

    Autor: xxxxxxxx   |   14 lis 2013, 12:39   |   Dział: Artykuły
    Przygotuj budżet na świętaChoć Święta Bożego Narodzenia nadejdą dopiero za dwa miesiące, warto już teraz zaplanować swój budżet na tę okazję. Jeśli chcemy, aby w tym czasie starczyło nam środków na nasze wydatki określmy najważniejsze i niezbędne z nich. Pamiętajmy, że niezależnie od okoliczności budżetem domowym należy zarządzać.
  • Efektywnie, delikatnie, oszczędnie i bez zagnieceń

    Autor: DagmaraPend   |   8 lis 2013, 15:52   |   Dział: Artykuły
    Efektywnie, delikatnie, oszczędnie i bez zagnieceńJedni pranie ubrań, ręczników i bielizny pościelowej uważają za żmudny obowiązek i kompletnie nie przykładają uwagi do tego w czym i jak piorą swoje rzeczy. Inni potrafią uczynić z prania przyjemny rytuał i dokładają wszelkich starań by ich ubrania były prane w szczególny sposób.
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".