Favore.plBaza wiedzy

"Co" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 4)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Księgowość w spółce z o. o. pomoc

    Autor: konsultant_finansowy   |   10 paź 2017, 9:36   |   Dział: Artykuły
    Księgowość w spółce z o.o. pomocSpółka z ograniczoną odpowiedzialnością, od momentu gdy jej kapitał zakładowy został obniżony z 50 000 zł do kwoty aż dziesięciokrotnie niższej, przeżywa prawdziwy rozkwit. Na poprowadzenie firmy w tej formie decyduje się coraz większa ilość osób.
  • Własna działalność gospodarcza - plusy i minusy

    Autor: stylowo191   |   13 lip 2017, 8:58   |   Dział: Artykuły
    Własna działalność gospodarcza- plusy i minusyWłasna działalność gospodarcza- z czym się kojarzy na pierwszą myśl? Wielkie pieniądze, uznanie, bycie Panem własnego życia. Niestety, jak to zazwyczaj bywa, tam gdzie są plusy bywają także minusy. W tym artykule przyjrzymy się prowadzeniu działalności gospodarczej z dwóch stron: korzystnej i tej mniej korzystnej.
  • Przestrzeń coworkingowa alternatywa dla biura

    Autor: oasja   |   12 lip 2017, 12:14   |   Dział: Artykuły
    Przestrzeń coworkingowa  alternatywa dla biuraProwadzisz własną działalność i nie masz swojego biura? Spotkania z klientami w kawiarniach stały się męczące? Przestrzeń coworkingowa to miejsce dla ludzi biznesu, którzy potrzebują skupić się na pracy, albo chcą przeprowadzić zebranie czy szkolenie w profesjonalnych warunkach.
  • Pomoc w prowadzeniu księgowości

    Autor: konsultant_finansowy   |   28 cze 2017, 9:09   |   Dział: Artykuły
    Pomoc w prowadzeniu księgowościKażdy przedsiębiorca bez względu na to, jak wielką działalność prowadzi zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji zdarzeń gospodarczych, które mają miejsce w jego firmie. W zależności od charakterystyki przedsiębiorstwa księgowość prowadzić może w sposób pełny bądź też uproszczony.
  • Poruszać głębokie struny w sercu człowieka storytelling w sprzedaży

    Autor: aveex   |   24 kwi 2017, 9:33   |   Dział: Artykuły
    Poruszać głębokie struny w sercu człowieka  storytelling w sprzedażyHistoria o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
  • Stażowe spółki sprzedaż

    Autor: konsultant_finansowy   |   13 lut 2017, 10:46   |   Dział: Artykuły
    Stażowe spółki sprzedażNa rynku przybywa coraz to więcej firm. Wprowadzane są nowelizacje przepisów, które mają na celu ułatwienie założenia oraz prowadzenia firmy, a także przyspieszenie rozwoju gospodarczego Polski. Przedsiębiorcy widząc, że łatwiej jest prowadzić firmę, decydują się na rejestrację spółki.
  • E - commerce a e - biznes

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 12:01   |   Dział: Artykuły
    E-commerce a e-biznesPrzez ostatnie lata, dynamiczny rozwój Internetu, całej technologii informacyjnej oraz wpływu na działania biznesowe, przyczynił się do zmian w sposobie prowadzenia działalności gospodarczej. Zmieniły się również formy i rodzaje zarządzania. Wykorzystywane są nowe metody komunikacji, zarówno w działalności zawodowej, ale także w życiu prywatnym. Styl życia, technologia oraz metody stosowane przez ludzi w korporacjach, zwykłych firmach czy właśnie na co dzień, musiały zostać przejęte przez ludzi biznesu. Konieczne jest stosowanie tych rozwiązań w działalności przedsiębiorstw. Dlatego powstał e-biznes, czyli biznes elektroniczny.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Tradycyjne formy promocji

    Autor: unabellasorpresa   |   13 sty 2017, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Tradycyjne formy promocji Wyróżniamy trzy rodzaje tradycyjnych mediów- radio, telewizja i prasa. Ostatnio wlicza się w ten kanon także internet, jednak w tym artykule pominę go. Poza wymienionymi wyżej rodzajami mediów wyróżni się także outdoor, w wolnym tłumaczeniu na zewnątrz, oraz kontakt bezpośredni. Skuteczną i coraz popularniejszą formą promocji jest wpływanie na swój wizerunek w opinii publicznej.
  • Marketing w XXI wieku

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 10:26   |   Dział: Artykuły
    Marketing w XXI wieku Jak już ustaliliśmy, od momentu gdy ludzie rozpoczęli handlować, zaczęli także reklamować swoje usługi lub dobra. W dawnych czasach, gdy handel opierał się na wymianie barterowej (dobro za dobro) reklama przybierała przede wszystkim formę zwaną dzisiaj marketingiem bezpośrednim. Polegało to głównie na rozgłaszaniu i reklamowaniu swojego produktu, krzycząc i naganiając klientów do swojego stoiska na targu.