Favore.plBaza wiedzy

"Talent" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Skąd wziąć pomysł na własną firmę w 2022 roku? Zobacz nasze propozycje!

    Autor: MariaKuziela   |   27 gru 2021, 13:20   |   Dział: Artykuły
    Skąd wziąć pomysł na własną firmę w 2022 roku? Zobacz nasze propozycje!Dobry pomysł na biznes może być źródłem dodatkowego dochodu. Może też zastąpić pracę na etacie. Wiele osób ma dość pracowania dla kogoś. W takiej sytuacji warto pomyśleć nad założeniem własnej firmy. Nie musi to być coś trudnego. Wystarczy, że się w czymś sprawdzasz. Spróbuj na tym zarabiać. Nie musisz od razu zmieniać świata. Co sugerujemy?
  • Być inspiracją - jak konkurować na rynku

    Autor: AgataRud   |   16 lis 2015, 15:44   |   Dział: Artykuły
    Być inspiracją- jak konkurować na rynkuubByć inspiracją- czyli jak konkurować na rynku/b/u Na samym początku warto zadać sobie pytanie, jak niektóre przedsiębiorstwa docierają do szczytu biznesu, podczas gdy inne firmy pozostają w ich cieniu? bbu Dlaczego stają się inspirujące dla innych?/u/b/b
  • Zarządzanie wiedzą w firmie

    Autor: nowak-jakub   |   28 paź 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie wiedzą w firmieWiedza zawsze odgrywała olbrzymią rolę w organizacjach. Obecnie to nie jakość i ilość urządzeń czy maszyn decydują o powodzeniu firmy. Najistotniejszym czynnikiem jest wiedza, zwłaszcza w przedsiębiorstwach, które zajmują się przetwarzaniem i wytwarzaniem wiedzy. Rosnąca konkurencja wymusza na firmach poszukiwania nowych rozwiązań. Zasoby technologiczne, materialne i ludzkie mają pewne ograniczenia, dlatego co raz częściej zwraca się uwagę na wiedzę jako szczególną wartość w każdej firmie.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Pieniądze pod kontrolą

    Autor: dlapotrzeby   |   9 cze 2014, 16:44   |   Dział: Artykuły
    Od zawsze wiadomo, że powinniśmy mieć pod stałą kontrolą domowy budżet. Ale nie zawsze jest to tak oczywiste, jeśli chodzi o pieniądze firmy. Warto jednak pamiętać, że przedsiębiorstwo obraca pieniędzmi wielu osób i w interesie właściciela jest kontrola nad nimi.