Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Mail" w artykułach z kategorii E-marketing

Dodaj zlecenie
  • Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowej

    Autor: studiozielinski   |   6 kwi 2024, 1:17   |   Dział: Artykuły
    Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowejWybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest kluczowym momentem dla każdego, kto planuje rozwój strony internetowej. To decyzja, która wpływa nie tylko na pierwsze kroki w cyfrowym świecie, ale również na długoterminowe możliwości rozwoju i adaptacji strony do zmieniających się wymagań rynku oraz użytkowników.
  • E - mail marketing - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 8:17   |   Dział: Artykuły
    E-mail marketing - jak robić to dobrze?E-mail marketing pomimo wielu kanałów dotarcia do klienta, wciąż jest jednym z najpopularniejszych narzędzi. Ważne jest, aby umiejętnie go wykorzystać i nie dopuścić do tego, że klient będzie zasypywany wiadomościami, których nigdy nie przeczyta. Poniżej kilka wskazówek jak to zrobić.
  • Jak wypromować bloga?

    Autor: homie   |   26 paź 2015, 11:04   |   Dział: Artykuły
    Jak wypromować bloga?Kiedyś ludzie pisali blogi hobbystycznie, zwykle wypełniając tym zajęciem swój wolny czas. Obecnie blogi można określić jako małe przedsięwzięcia i nierzadko prowadzi je sztab profesjonalistów w celu typowo zarobkowym.
  • Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamy

    Autor: QSMART   |   12 paź 2011, 14:25   |   Dział: Artykuły
     Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamyPodstawowe wytyczne dotyczące przesłania prośby o zgodę na otrzymanie oferty handlowej/reklamy do potencjalnych klientów. Najczęstsze błędy i przykładowe, najprostsze zapytanie. Jakich zapisów należy się wystrzegać by nie narazić swojej firmy na przykre konsekwencje prawne?
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.