-

Jednym z głównych powodów dla których właściciele lokali gastronomicznych decydują się na wdrożenie systemu elektronicznego menu jest chęć redukcji kosztów, które ponosi restauracja zatrudniając kelnerów. Czy jednak eMenu jest w stanie w stu procentach zastąpić personel lokalu?
-
Jeśli zastanawiasz się jak sfinansować inwestycję w system ERP, bez narażania własnego kapitału koniecznie przeczytaj ten artykuł!
-
Służbę zdrowia czeka wiele zmian. Do końca sierpnia mają zostać dostarczone cztery e-dokumenty medyczne: e-recepta, e-zwolnienie, e-skierowanie i e-zlecenie. Pacjenci będą mieli możliwość zapisywania się na wizyty przez Internet oraz dzięki rozwojowi Platformy P1, będą mogli monitorować status na liście osób oczekujących w kolejce do lekarza lub na badanie. Poradnie będą miały możliwość przypominania o terminie wizyty drogą elektroniczną. Możliwe będzie konsultowanie diagnoz poprzez przesyłanie danych bez osobistej wizyty w gabinecie innego specjalisty, a pacjenci będą mieli wgląd w historię świadczeń, które zostały im udzielone.
-

Policja ostrzega, media informują, a znajomi opowiadają mrożące krew w żyłach historie. Główni bohaterowie internetowy naciągacz i niczego nieświadomy klient.
-
Prowadzenie biura rachunkowego wymaga dostępu do nowoczesnych narzędzi informatycznych, umożliwiających sprawną obsługę czynności księgowych i kadrowo-płacowych, gwarantujących stałą zgodność z przepisami. Nieprzemyślany wybór systemu, a w konsekwencji błędy popełnione w obsłudze klienta, mogą zaszkodzić reputacji biura i pociągnąć za sobą konsekwencje prawne. Jak tego uniknąć? Jak mądrze wybrać program do obsługi biura? Na co zwrócić szczególną uwagę?
-

Duże firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją mebli, często borykają się z problemem kontroli nad obiegiem dokumentów. Niewywiązywanie się pracowników z terminowego opisywania dokumentów, zagubienia oryginałów czy w konsekwencji, przekroczenia terminów płatności, to tylko niektóre z przykładów problematyki procesu.
Graphcom stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces. Rozwiązanie pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę obiegu dokumentów. Narzędzie dzieli proces na 7 etapów:
-
Dostosowanie do zmian w przepisach, usprawnienie procesów windykacji, a także nowe funkcjonalności związane z ewidencją i rozliczeniem delegacji to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Podstawą sprawnej działalności przedsiębiorstwa jest bieżące dostosowywanie się oprogramowania ERP do zmian w przepisach. Pozwala to na oszczędność czasu, a co najważniejsze, na uniknięcie zbędnych kosztów. Wybierając oprogramowanie Comarch proponowane przez spółkę Graphcom otrzymujesz gwarancję stałej zgodności z przepisami!
-
Zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy o Systemie Informacji Medycznej z dnia 28 kwietnia 2011 r. placówki służby zdrowia muszą prowadzić dokumentację medyczną w formie elektronicznej już od 1 sierpnia 2014 r. Niestety wprowadzenie zmian z tym związanych często wiąże się z dużymi kosztami, dlatego warto dobrze przemyśleć wybór systemu.
-
Zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy o Systemie Informacji Medycznej z dnia 28 kwietnia 2011 r. placówki służby zdrowia muszą prowadzić dokumentację medyczną w formie elektronicznej już od 1 sierpnia 2014 r. Niestety wprowadzenie zmian z tym związanych wiąże się najczęściej z dużymi kosztami dlatego warto, a w niektórych przypadkach nawet trzeba skorzystać z dotacji.
-
Duże firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych szczególny nacisk kładą na przyśpieszenie procesu obsługi Klienta i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Realizacja tych założeń możliwa jest dzięki inwestycji w nowoczesny magazyn wysokiego składu, a także w zakup i wdrożenie profesjonalnego systemu do zarządzania.