Favore.plBaza wiedzyEdukacja, nauka

"Marketing" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia, konferencje

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Na czym polega zarządzanie łańcuchem dostaw?

    Autor: LenaMikorosk   |   29 lip 2015, 10:31   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie łańcuchem dostaw (ang. Supply Chain Management (SCM)) zarządzanie przepływami między ogniwami łańcuchem dostaw. Co umożliwia? Planowanie, projektowanie, realizację, kontrolę oraz monitoring łańcucha dostaw, zajmuje się również przepływem usług, informacji i produktów. Wewnętrzne SCM obejmuje zagadnienia związane z zaopatrzeniem, produkcją i dystrybucją. Zewnętrzne SCM integruje przedsiębiorstwo z jego dostawcami i klientami.
  • Rozwiń skrzydła

    Autor: Hellach   |   20 mar 2012, 16:35   |   Dział: Artykuły
    Rozwiń skrzydłaCo dają nam szkolenia z zakresu umiejętności miękkich? Tworzą w nas to, jak się czujemy, jak możemy się dzięki temu zachowywać, jak reprezentujemy się na zewnątrz, jak tworzymy swój spójny wizerunek, wreszcie jak czujemy się w grupie, w której działamy. Żaden człowiek, mimo, że czasem bardzo by chciał nie działa w pojedynkę, ale uzależniony jest od różnych ludzi i sytuacji. Kompetencje miękkie stają się obecnie najważniejszymi kompetencjami zawodowymi.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?
  • Dobry marketing - źródło efektywnie działającej firmy.

    Autor: dom_szkolen   |   7 wrz 2011, 10:17   |   Dział: Artykuły
    Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?