-
Służbę zdrowia czeka wiele zmian. Do końca sierpnia mają zostać dostarczone cztery e-dokumenty medyczne: e-recepta, e-zwolnienie, e-skierowanie i e-zlecenie. Pacjenci będą mieli możliwość zapisywania się na wizyty przez Internet oraz dzięki rozwojowi Platformy P1, będą mogli monitorować status na liście osób oczekujących w kolejce do lekarza lub na badanie. Poradnie będą miały możliwość przypominania o terminie wizyty drogą elektroniczną. Możliwe będzie konsultowanie diagnoz poprzez przesyłanie danych bez osobistej wizyty w gabinecie innego specjalisty, a pacjenci będą mieli wgląd w historię świadczeń, które zostały im udzielone.
-
Według najświeższych informacji jakie Graphcom otrzymał z PARP wynika, że obecnie przeliczana jest wysokość środków, jaka pozostała do rozdysponowania w ramach działania 8.2. POIG. Wysoce prawdopodobne jest, że będzie to pokaźna kwota, a dodatkowy konkurs zostanie ogłoszony już w styczniu 2014 roku. W związku z powyższym, należy liczyć się z małą ilością czasu, jaki PARP da zainteresowanym na przygotowanie wniosku. Aby zdążyć na czas, już teraz należy rozpocząć kompletowanie niezbędnych danych i dokumentów!
-
Ustawa o informatyzacji służby zdrowia nakłada na placówki medyczne obowiązek prowadzenia dokumentacji medycznej pacjenta w formie elektronicznej. Na co zwrócić uwagę? Jak wybrać system, który pozwoli sprawnie zarządzać przychodnią?
-
W dobie Internetu, praktycznie każdy użytkownik sieci posiada swój adres e-mail. Na całym świecie wysyła się blisko 294 miliardy maili (dane opublikowane przez MBA Online) dziennie. Listy elektroniczne wysyłamy już nie tylko do znajomych. Maila używamy także w pracy. Jak więc przy tak dużej liczbie wychodzącej i przychodzącej poczty utrzymać porządek na skrzynce, aby łatwo i szybko odnaleźć potrzebne wiadomości?
-
Prowadzenie biura rachunkowego wymaga dostępu do nowoczesnych narzędzi informatycznych, umożliwiających sprawną obsługę czynności księgowych i kadrowo-płacowych, gwarantujących stałą zgodność z przepisami. Nieprzemyślany wybór systemu, a w konsekwencji błędy popełnione w obsłudze klienta, mogą zaszkodzić reputacji biura i pociągnąć za sobą konsekwencje prawne. Jak tego uniknąć? Jak mądrze wybrać program do obsługi biura? Na co zwrócić szczególną uwagę?
-
Duże firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją mebli, często borykają się z problemem kontroli nad obiegiem dokumentów. Niewywiązywanie się pracowników z terminowego opisywania dokumentów, zagubienia oryginałów czy w konsekwencji, przekroczenia terminów płatności, to tylko niektóre z przykładów problematyki procesu.
Graphcom stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces. Rozwiązanie pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę obiegu dokumentów. Narzędzie dzieli proces na 7 etapów:
-
Czasochłonny proces tworzenia dokumentów przewozowych dla firm spedycyjnych, a także duża ilość błędów powstających przy ich tworzeniu, to częste problemy z jakimi boryka się branża meblowa. Bardzo ważny jest aspekt sprawnej obsługi Klienta. Zamówienia muszą zostać szybko zrealizowane. Graphcom wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces.
-
Dostosowanie do zmian w przepisach, usprawnienie procesów windykacji, a także nowe funkcjonalności związane z ewidencją i rozliczeniem delegacji to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Podstawą sprawnej działalności przedsiębiorstwa jest bieżące dostosowywanie się oprogramowania ERP do zmian w przepisach. Pozwala to na oszczędność czasu, a co najważniejsze, na uniknięcie zbędnych kosztów. Wybierając oprogramowanie Comarch proponowane przez spółkę Graphcom otrzymujesz gwarancję stałej zgodności z przepisami!
-
Zgodnie z art. 56 ust. 2 ustawy o Systemie Informacji Medycznej z dnia 28 kwietnia 2011 r. placówki służby zdrowia muszą prowadzić dokumentację medyczną w formie elektronicznej już od 1 sierpnia 2014 r. Niestety wprowadzenie zmian z tym związanych często wiąże się z dużymi kosztami, dlatego warto dobrze przemyśleć wybór systemu.
-
Długotrwała obsługa Klienta, czasochłonny proces wprowadzania zamówień, a także duża ilość błędów powstających przy ich realizacji to najczęstsze problemy z jakimi borykają się pracownicy magazynu w branży mięsnej. Graphcom wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces.