-
System OptiMED24 zostanie wdrożony w zespole 10 przychodni funkcjonujących w ramach Zespołu Lecznictwo Okręgowego Jaworzno. ZLO w Jaworznie dzięki dobrze rozbudowanej sieci przychodni zapewnia fachową i kompleksową opiekę medyczną na terenie całego miasta.
Projekt, który będzie polegał na informatyzacji placówek medycznych ma na celu pełne przygotowanie przychodni na wejście w życie rozporządzenia o Elektronicznej Dokumentacji Medycznej.
-
Dostosowanie do zmian w przepisach, nowe funkcjonalności związane z automatycznym podziałem odliczeń w dokumencie rejestru zakupów Vat, czy dostosowanie deklaracji PFRON WN-D i załączników do formatu wymaganego przez nową wersję aplikacji SODiR OffLine 9.25h, to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji systemu Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku!
-
Od 1 sierpnia 2016 roku w Polsce ma wejść w życie obowiązek korzystania wyłącznie z elektronicznej recepty. Pacjenci będą mogli tworzyć internetowe konta i częściowo realizować recepty.
-
Służbę zdrowia czeka wiele zmian. Do końca sierpnia mają zostać dostarczone cztery e-dokumenty medyczne: e-recepta, e-zwolnienie, e-skierowanie i e-zlecenie. Pacjenci będą mieli możliwość zapisywania się na wizyty przez Internet oraz dzięki rozwojowi Platformy P1, będą mogli monitorować status na liście osób oczekujących w kolejce do lekarza lub na badanie. Poradnie będą miały możliwość przypominania o terminie wizyty drogą elektroniczną. Możliwe będzie konsultowanie diagnoz poprzez przesyłanie danych bez osobistej wizyty w gabinecie innego specjalisty, a pacjenci będą mieli wgląd w historię świadczeń, które zostały im udzielone.
-
Wizyta u klienta, przedstawienie oferty, przyjęcie i realizacja zamówienia, i wreszcie analiza osiągniętych rezultatów to ciąg zdarzeń realizowanych na co dzień w tysiącach polskich przedsiębiorstw. Aplikacje mobilne Comarch ERP oferowane przez spółkę Graphcom wspierają każdy etap w ramach tego procesu. Niedawno do pakietu rozwiązań dołączyła aplikacja Comarch ERP Mobilna Flota, pozwalająca na komunikację między pracownikami pracującymi w terenie, a także umożliwiająca monitoring tras ich przejazdów.
-
Nowelizacja Ustawy o VAT wprowadza szereg zmian, które wejdą w życie z dniem 1 stycznia 2014 roku. Zmiany te dotyczą przede wszystkim zasady określania momentu powstania obowiązku podatkowego, sposobu określania podstawy opodatkowania, a także ujmowania faktur korygujących i odliczania podatku naliczonego.
-
Prowadzenie biura rachunkowego wymaga dostępu do nowoczesnych narzędzi informatycznych, umożliwiających sprawną obsługę czynności księgowych i kadrowo-płacowych, gwarantujących stałą zgodność z przepisami. Nieprzemyślany wybór systemu, a w konsekwencji błędy popełnione w obsłudze klienta, mogą zaszkodzić reputacji biura i pociągnąć za sobą konsekwencje prawne. Jak tego uniknąć? Jak mądrze wybrać program do obsługi biura? Na co zwrócić szczególną uwagę?
-
Duże firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją mebli, często borykają się z problemem kontroli nad obiegiem dokumentów. Niewywiązywanie się pracowników z terminowego opisywania dokumentów, zagubienia oryginałów czy w konsekwencji, przekroczenia terminów płatności, to tylko niektóre z przykładów problematyki procesu.
Graphcom stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces. Rozwiązanie pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę obiegu dokumentów. Narzędzie dzieli proces na 7 etapów:
-
Dostosowanie do zmian w przepisach, usprawnienie procesów windykacji, a także nowe funkcjonalności związane z ewidencją i rozliczeniem delegacji to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Podstawą sprawnej działalności przedsiębiorstwa jest bieżące dostosowywanie się oprogramowania ERP do zmian w przepisach. Pozwala to na oszczędność czasu, a co najważniejsze, na uniknięcie zbędnych kosztów. Wybierając oprogramowanie Comarch proponowane przez spółkę Graphcom otrzymujesz gwarancję stałej zgodności z przepisami!
-
Długotrwała obsługa Klienta, czasochłonny proces wprowadzania zamówień, a także duża ilość błędów powstających przy ich realizacji to najczęstsze problemy z jakimi borykają się pracownicy magazynu w branży mięsnej. Graphcom wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces.