Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Skuteczno??" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jakie zalety daje korzystanie z reklam zewnętrznych ze styroduru?

    Autor: OrionJB   |   25 lip 2023, 10:21   |   Dział: Artykuły
    Jakie zalety daje korzystanie z reklam zewnętrznych ze styroduru?Reklama zewnętrzna odgrywa kluczową rolę w promocji firmy czy produktu. Jej skuteczność i trwałość, w dużym stopniu zależy od wyboru odpowiedniego materiału. Styrodur, czyli spieniony polistyren, jest materiałem, który zdobył dużą popularność zarówno w budownictwie, jak i w branży reklamowej. Dzięki swoim właściwościom, doskonale sprawdza się, jako nośnik przekazu reklamowego. Oferuje wiele zalet korzystającym z niego firmom.
  • Jak stworzyć kampanię na YouTube?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 10:43   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć kampanię na YouTube?YouTube jest miejscem w sieci, które zna prawie każdy internauta. Ma ponad miliard użytkowników, jest to prawie jedna trzecia wszystkich osób, które korzystają z internetu. Liczba godzin, które użytkownicy spędzają na oglądaniu filmów wzrosła o 60% w ujęciu rocznym, a przychody partnerów YouTube'a z reklam wzrosły o 50%.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.