Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraKursy, szkolenia

"Nowo??" w artykułach z kategorii Szkolenia biznesowe, menedżerskie

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • E - learning. Efektywność, zalety i ograniczenia e - nauczania

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:16   |   Dział: Artykuły
    Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
  • Motywacja pracowników a koszty szkolenia, czyli czy e - learning naprawdę się opłaca?

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
  • Motywacja w e - learningu

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:02   |   Dział: Artykuły
    Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?