Po znalezieniu potrzebnej powierzchni biurowej i zainwestowaniu w meble i elektronikę (telefony, komputery itp.) nadal pojawia się problem z zaopatrzeniem w artykuły biurowe. Codzienna praca firmy jest często bardzo stresująca. Dlatego ważne jest, aby skupić się na organizacji i praktyczności działań. Niezależnie od rodzaju firmy, a nawet miejsca, w którym pracujesz (np. w biurze domowym), posiadanie niezbędnych materiałów do pracy jest ważnym elementem bycia produktywnym. Myślałeś, że potrzebujesz tylko kilku długopisów i kilku kartek papieru? Okazuje się jednak, że organizacja materiałów biurowych nie jest taka prosta. Założenie nowego biura wymaga dużej ilości materiałów eksploatacyjnych, z których wszystkie są bardzo ważne dla dobrego funkcjonowania Twojej firmy. Dobrze mieć pod ręką zapas materiałów biurowych. Warto też zagospodarować na to określone miejsce. Jeśli masz pod ręką podstawowe materiały eksploatacyjne, zaoszczędzisz niesamowity czas. W przeciwnym razie zawsze czegoś będzie ci brakować. Koliduje to z codzienną pracą i zmniejsza wydajność.
Lista potrzebnych artykułów biurowych których nie powinno zabraknąć w twojej firmie:
Papier do drukarki
Papier do kasy fiskalnej
Materiały łazienkowe i czyszczące
Kalkulator
Kalendarz
Ekspres do kawy i kawa
Licencje i prawa autorskie
Tablice korkowe
Znaczki
Klej
Koperty
Organizatory do faktur
Foldery na dokumenty
Markery
Bloki do notatek
Taśma do pakowania
Spinacze
Ołówki
Długopisy
Gumki
Nożyczki
Zszywacze