shogue napisał:Modułowe meble do kuchni tez zdają egzamin, bo taniej wychodzi niz takie na zamówienie i tez ładnie można zagospodarować pomieszczenie. Takie meble widziałam w Agacie, można kombinować na rożne sposoby , super sapełna zgoda. Ludzie wydają kupę kasy na stolarzy, którzy zdzierają ile się da. No bo jak się da to czemu nie. A można to zrobić - i mądrzy tak robią - za rozsądne pieniądze i nie ma bólu jak po paru latach chce się coś zmienić. A tak 20 lat się nic nie robi bo lament że tyle kasy poszło. Kiedyś u Klienta stolarz wziął 4 tysie za szafę 2,4x1,5 i się pytam za co tyle wziął? Za ludzką głupotę bo u kolejnego jak robiliśmy remont to kupił modułową w sklepie x i zapłacił 1900zł. I to samo było . No ale nie mógł powiedzieć w pracy, że ma robioną na zamówienie to fakt.
Dmochov napisał:Ja akurat jestem zdania, że dzięki stolarzom zaoszczędziłem co najmniej 300 zł na kuchni.Bzdura i ściema. Zawsze u stolarza będzie drożej niż modułowe.
Dla Mnie przy remoncie kuchni najbardziej zależało, aby kuchnia była praktyczna. Dlatego dobrze wykonana stolarka pozwala zaoszczędzić pieniądze.