Favore.plForumSprzęt elektroniczny, fotografia

Aparat 600 - 800 zł Jaki Wybrać ? pomocy

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Aparat 600 - 800 zł Jaki Wybrać ? pomocy

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • numbermen 12 maj 2011, 17:20
    Witam Serdecznie.

    Szukam aparatu za około 600 - 800 zł i nie bardzo wiem jaki wybrać.Nie znam się na tym a wybór jest dość duży .

    Znalazłem model FUJI FINEPIX S2950 HD i zastanawiam się czy warto go kupić czy może trochę dołożyć i kupić lepszy albo zupełnie inny ?

    Bardzo liczę na pomoc , bo zawsze jak kupuje jakiś sprzęt to nie jest to trafny wybór to teraz postanowiłem się poradzić

    Z góry dziękuję
    Cytuj
  • gizmodo 12 maj 2011, 19:39
    To zależy co chcesz osiągnąć. Obecne cyfrówki za 800 zł robią bardzo dobre zdjęcia i umożliwiają kręcenie filmów.
    Za 2x większe pieniądze można pomyśleć już o lepszej lustrzance, ale nią trzeba umieć się posługiwać inaczej będzie miał drogą zabawkę i rozczarujesz się zrobionymi zdjęciami.
    Cytuj
  • Barnaba56 12 maj 2011, 20:17
    Nie karmić trolla. Gościu wątek powrzucał na masę for i wszędzie pyta się o to samo.
    Cytuj
  • HaAnia 4 paź 2011, 16:39
    Zgadzam się, że teraz nawet aparaty foto graficzne do 1000zł potrafią robić zdjęcia przyzwoitej jakości. Ja jednak mam trochę większe potrzeby, od kilku lat mam lustrzaneczke cyfrową i polecałabym Ci odłożyć trochę kaski i kupić lustrzankę. Przynajmniej nauczysz się fotografować, a nie wszystko z automatu. Zobaczysz wtedy jaką będziesz miał frajdę fotografując.
    Cytuj
  • szkulik 2 sty 2013, 23:48
    Nie wszyscy są pasjonatami robienia zdjęć, wiele osób chce mieć dobrej jakości zdjęcia, szybko zrobione dla tych osób polecam CANON PowerShot SX230 HS lub NIKON COOLPIX L810
    Cytuj
  • kejsler 4 sty 2013, 12:14     (ostatnio zmieniony przez autora 25 paź 2013, 11:48, w całości zmieniany 1 raz)