Favore.plForumSprzęt elektroniczny, fotografia

Aparat 600 - 800 zł Jaki Wybrać ? pomocy, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Aparat 600 - 800 zł Jaki Wybrać ? pomocy

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • aniechto 23 sty 2013, 13:30
    W tej cenie dobre są tzw. bezlusterkowce.
    Cytuj
  • Dobra_marka 27 sty 2013, 2:00
    numbermen napisał:Witam Serdecznie.

    Szukam aparatu za około 600 - 800 zł i nie bardzo wiem jaki wybrać.Nie znam się na tym a wybór jest dość duży .

    Znalazłem model FUJI FINEPIX S2950 HD i zastanawiam się czy warto go kupić czy może trochę dołożyć i kupić lepszy albo zupełnie inny ?

    Bardzo liczę na pomoc , bo zawsze jak kupuje jakiś sprzęt to nie jest to trafny wybór to teraz postanowiłem się poradzić

    Z góry dziękuję
    Za takie pieniące kupisz bardzo dobry aparat w sklepie. Przy każdym masz dane techniczne i opis, na pewno coś wybierzesz.
    Cytuj
  • yandexfp 5 mar 2013, 13:18
    jeśli przy okazji zechciało by Ci się zmienić telefon top nokia 808 pureviev czy jakos tak bardzo dobrze połączy aparacik z telefonem, czytalem ostatnio jakieś recenzje na ten temat i są bardzo pozytywne, zdjecia robi porównywalne z kompaktami z sredniej klasy cenowej. chyba ze chcesz mieć przy okazji potwora wydajności to z całą pewnościa można się zastanowić nad nowym HTC One, ale nie wiem czy jeszcze jest w polsce
    Cytuj
  • hasanna 6 mar 2013, 14:30     (ostatnio zmieniony przez autora 6 mar 2013, 14:30, w całości zmieniany 1 raz)
    numbermen napisał:Witam Serdecznie.

    Szukam aparatu za około 600 - 800 zł i nie bardzo wiem jaki wybrać.Nie znam się na tym a wybór jest dość duży .

    Znalazłem model FUJI FINEPIX S2950 HD i zastanawiam się czy warto go kupić czy może trochę dołożyć i kupić lepszy albo zupełnie inny ?