Jeśli masz problem z dokończeniem procesu rejestracji, sprawdź czy nie jest on wywołany którąś z poniższych przyczyn:
- Sprawdź folder SPAM, do którego mogła trafić wiadomość z linkiem aktywacyjnym
- Podałeś błędny adres e-mail. W takim przypadku powtórz proces rejestracji wpisując poprawny adres.
- Wszedłeś na nieprawidłową stronę. Prawidłowy adres strony, na której należy potwierdzić rejestrację, to:
http://www.favore.pl/registration/?email=twójemail&code=XXXXXX, gdzie twójemail to adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji a XXXXXX to kod wysłany do Ciebie w wiadomości potwierdzającej. Kliknij ponownie na link, który otrzymałeś w wiadomości potwierdzającej rejestrację lub skopiuj go dokładnie i wklej w pasek adresu przeglądarki internetowej.
- Minęły 72 godziny od momentu zarejestrowania Twoich danych w naszej bazie. Jeśli do tego czasu nie klikniesz na link, znajdujący się w otrzymanej od nas wiadomości e-mail, Twoje dane zostaną usunięte i będziesz musiał zarejestrować się ponownie.
Jeśli żadna z powyższych sytuacji nie miała miejsca -
skontaktuj się z nami.